Toon posts:

[DOS NetwerkBootDisk] Xplain filez -2-

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie totaal geen initatief van jouw kant en vind dit eigenlijk een beetje een gekke vraag. Waarom zou je in hemelsnaam willen weten wat die files doen

Maar zoek eens wat uit over de werking van software onder DOS, dan zijn deze files gemakkelijk te verklaren

Edit: zo te zien was het niet zo moeilijk om te vinden.
Punt 1:
Mijn eigen initatief was het opzoeken en verklaren van de andere 18 files die ik niet in de post gestopt heb. Ik zocht terwijl ik hier gepost had nog steeds naar de files en IBMBIO.COM en IBMDOS.COM had ik ongeveer in de zelfde omschrijving gevonden ondertussen :P

Punt 2:
Dit moest ondat mn leraar derom vroeg :| mij maakte het niet veel uit, de bootdisk deed zijn werk.

Punt 3:
Idd NTSTS.DOS en DLSHELP.SYS zijn onderdeel van de netwerkkaart drivers, ik kijk in mn Autoexec.bat en daar worden ze ook in geladen.

Punt 4:
Heb ik eigenlijk niet echt.

En dan als laatste.... CMDS16.EXE blijft me nogsteeds onduidelijk.
Nu mag je m dichtgooien / me bannen / flamen whatever, maar dat dichtgooien hier op GoT gaat altijd wel verdomde snel |:(

Verwijderd

Punt 2 is voldoende. Huiswerk mag je zelf maken.

Tevens is jou al eerder gevraagd niet alleen zélf vragen te stellen op dit forum maar ook andere mensen te helpen. Een forum is een kwestie van geven en nemen en in jouw geval zie ik enkel het nemen terug. Op die manier help je een forum om zeep; hierbij dus het verzoek niet enkel aan jezelf te denken op dit forum.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 15:28 ]

Dit topic is gesloten.