AGP kaart in een PCI slot kan dat??

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Topicstarter
ik kreeg net een telefoontje van een vriend die had iemand op bezoek zie een TNT2 pro in een PCI slot had gedaan en hem gewoon werkend heeft gekregen, ik dacht meteen dat is compleet onmogelijk, dat klop toch??

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
er zijn van een hoop (recente ) kaarten ook PCI-kaarten gemaakt.
Mischien bedoelde hij dat.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Een agp-versie zal nooit in een pci-slot kunnen.

Maar er bestaan ook pci-versies van de tnt2 :P

Verwijderd

Ja............zekers onmogelijk................ja pci is breder als agp........of er moeten converters zijn :?
Gewoon bull shit

Ray

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 22:42 schreef gharay29 het volgende:
Ja............zekers onmogelijk................ja pci is breder als agp........of er moeten converters zijn :?
Gewoon bull shit

Ray
Ja.... uhhhh het is me gelukt.... m'n GeForce AGP zit in een leeg PCI slot.... lijkt perfect te werken... hier en daar wat "tweakwerk" om het zo passend te krijgen... Al heb ik wel een klein probleempje.... Als ik de pc aandoe gaan de lampjes wel aan en er gebeuren nog wel wat andere dingen en dan opeens een paar pieptoontjes..... verder niks????? help??? ;)

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Waarschijnlijk gewoon TNT2 PCI versie

Simpel toch

Anders past het toch niet!!

}:O

www.kuiphuis.nl

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Hmmzzzz

kabel modem werkte ff niet mee

te laat met reageren!

www.kuiphuis.nl

• pyravex
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Topicstarter
Dacht ik ookal
maar hij vroeg of ik het hier wou posten...

maar thnx in ieder geval
ik ga ff uitzieken :( :Z

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Ja hoor kan prima. In een ISA-slot kan ook en met een beetje geluk wil je hem ook nog wel in een Slot-1/Slot-A adapter krijgen, enige nadeel is dat je dan je uitgang op een onhandige plaats hebt.

Voor dit soort dingen haal je bij de Gamma iets dat "hamer" heet, dan kan alles. AMD brengt er binnenkort ook eentje uit, de AMD Hammer, om de AMD's met alles compatible te maken. Geen gezeuer meer met pinnetjes te weinig in je slot ofzo, gewoon flink slaan, dan past op den duur ales ;)

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 00:52 schreef Joost vd Maarel het volgende:
Ja hoor kan prima. In een ISA-slot kan ook en met een beetje geluk wil je hem ook nog wel in een Slot-1/Slot-A adapter krijgen, enige nadeel is dat je dan je uitgang op een onhandige plaats hebt.
LOL! Ahaha das noges humor!!!

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Op zondag 24 december 2000 00:58 schreef mbitnl het volgende:

LOL! Ahaha das noges humor!!!
Vaag gevoel voor humor heb je dan... :?

Verwijderd

Dit kan toch niet serieus zijn.:'(

Verwijderd

please Joost vd Maarel
post zulke dingen nooit meer als ik een slok van mn drinken neem
tering deze moet ik echt onthouden :)

Verwijderd

[moe mode]
:Z :z
[moe mode]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ehhehe, goh, dan vraag ik me toch af wrom ze ut AGP hebbe genoemd as ut in un PCI slot past :)
en, waarom dat ze dan de AGP op 66mhz hebbe late draaje en de PCI maar op 33 :)

Makes U wonder doesn't it....

jaja, un bietje humor in ut leven van de tweakers.... :)

I see dead pixels...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik probeer net mijn voeding aan te sluiten op mijn USB want dan gaat het sneller is me verteld? Maakt het nog uit hoe het stekkertje om zit?

OMG waar gaat dit heen zeg |:(

• Abbadon
  • Laatst online: 14:34
Zo heb ik mijn Slot 1 moederbord omgetoverd in een DualPentium bord. Gewoon een SECC2 module in een vrij DIMM slot gestampt.

Maar er zijn daadwerkelijk mensen die met een hamer kaarten in een verkeerd slot slaan en vervolgens verbaasd zijn dat 't niet werkt. Je gelooft 't niet maar ik heb ze meegemaakt:'(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 december 2000 22:41 schreef WOrKstation het volgende:
Een agp-versie zal nooit in een pci-slot kunnen.
Tuuuuurlijk kan dat wel...... >:)
Gewoon ff flink erin zagen, dan erin drukken en een paar keer flink aanstampen... desnoods een keer met een vrachtwagen eroverheen....

[serieusmode]
Bekijk de pci en agp maar eens. Kijk dan naar het gedeelte wat je in zo'n gleuf schuift.... pci bevat allemaal gelijke banen op dezelfde hoogte... agp heeft eigenlijk 2 rijen op 2 hoogtes....
[/serieusmode]

Verwijderd

Haha da's niks: B-)

Heb net een quad AMD Thunderbird mobo gemaakt van een oude autoradio. 8-)
De TB's maak ik zelf van kapotte Cyrix M2 tjes >:)
M'n FSB is nu 3000 Mhz. Zodat m'n K6-2 op 5*3000 = 15000 Mhz draait. :9~
Ik vond m'n TNT2 32mb te snel dus heb ik er 20 mb afgehakt met een vleesmes. :D
M'n server is een 386 sx 33@500 met 6gb ram. Dat kon ik in m'n zelf geprogrammeerde bios instellen( copy con bios.exe ) :7

M'n voeding was niet sterk genoeg, dus heb ik m'n pc gewoon op een lantaarnpaal aangesloten. :?

p.s.
Als je je ram in 2 stukken breekt en die allebei in een appart slot steekt word je pc 2x zo snel (8>

M'n koetje haalt nu 4237428468 terakeys p/s }:0

Verwijderd

hee das toevallig, ik heb precies zo'n pc.

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 12:37 schreef Felysium het volgende:
hee das toevallig, ik heb precies zo'n pc.
Ja ik ook............was bij Ibazar in de aanbieding........kreeg ik op proef.
De lantaarnpaal werkt niet meer...........ik ben uit m'n huis gezet omdat ik stroomkosten niet meer kon betalen >:)

ray

p.s geen onzin replys hiero

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 12:44 schreef gharay29 het volgende:

p.s geen onzin replys hiero
:? huh :? Wat verwacht je met zo'n titel |:(

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Op zondag 24 december 2000 01:02 schreef PsychoRealm het volgende:

[..]
Vaag gevoel voor humor heb je dan... :?
Weet je wat, jij hebt gewoon geen humor...
:)

Das toch dikke pret man, in elk geval na die joint vind ik em toch wel sterk met z'n hamer verhaal.
Je zult zien dat er gasten zijn die het nog geloven ook. Dat is nou juist de pret

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:03
De echte tweaker kan niet zonder de gamma ;)

• nova
  • Laatst online: 13-08 16:20
Je heb van die kaart ook een pci versie vandaar dat het kan.
Of ze weten het verschil niet en dachten nou daar past ie ook wel in,

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

op die manier krijg je een vesa local bus kaart nog in een CNR slot

\o/

Verwijderd

ROLFMAO

• k7of9
  • Laatst online: 05:40
KEN niet zonder gamma

Mijn fotografie en videografie

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 24 december 2000 13:41 schreef k7of9 het volgende:
KEN niet zonder gamma
KEN niet zonder DE Gamma.

• Jeromes
  • Laatst online: 26-08 18:03
Dat zeg ik :)

Verwijderd

Gamma :P

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
:7

• Mister_X
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op zondag 24 december 2000 00:52 schreef Joost vd Maarel het volgende:

Voor dit soort dingen haal je bij de Gamma iets dat "hamer" heet, dan kan alles. AMD brengt er binnenkort ook eentje uit, de AMD Hammer, om de AMD's met alles compatible te maken. Geen gezeuer meer met pinnetjes te weinig in je slot ofzo, gewoon flink slaan, dan past op den duur ales ;)
hehehehhee, komt er ook 1 van intel>? kan ik me celly op een amd bord raggen! >:)>:)

grappig stukje, LoL

Verwijderd

M'n voeding was niet sterk genoeg, dus heb ik m'n pc gewoon op een lantaarnpaal aangesloten.
LOL :)

Verwijderd

Als je je ram in 2 stukken breekt en die allebei in een appart slot steekt word je pc 2x zo snel
Ja, dat het nou een RAID-configuratie. Moet je wel een mobo hebben die dat ondersteunt zoals de KT7-Raid
M'n voeding was niet sterk genoeg, dus heb ik m'n pc gewoon op een lantaarnpaal aangesloten.
Woon je dicht bij het spoor? Draadje naar de bovenleiding, draadje naar de rails en je krijgt je Duron 600@44000 @10000V. Alleen afgelopen donderdag werkte 'ie ineens niet... Neem dan wel een goede koeler, standaardkoelertje haalt dat niet. Je kunt nu bij Air France waarschijnlijk wel een Snecma met straalomkeerder op de kop tikken, de Concorde heeft ze toch niet meer nodig. Niet vergeten die straalomkeerder aan te zetten anders is je CPU'tje meteen geroosterd. >:)

Als je die AMD-hammer gebruikt kun je het beste de Sledgehammer gebruiken, de Clawhammer heeft van die nare haken er op en daarmee heb je grote kans dat je per ongeluk iets van je kaart of mobo beschadigt.

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 15:51
twee weken geleden kwamen ze bij mij in de winkel (werk in een doe het zelf winkel, geen gamma) of ik met de afkort zaag een video kaart door wou zagen omdat tie anders niet paste??????

Wat nie passen zulke dingen passen toch altijd (mits je het goede slot gebruikt) en toen ik dat zei zeiden dat ik er geen verstand van had en het maar moest doen. maar dat wou ik niet doen (ivm de problemen daarna enzo) komt men baas erbij hij hoort alles en zegt dat ik het maar moest doen.
maar dan wel op eigen risico van de klant.

ik zagen dus maar.... twee uur later stond weer in de winkel om te vertellen dat tie het niet meer deed. :-)

das nog eens humor
( ik kon me lachen niet meer inhouden en lachte hem recht voor zijn smoel uit)

:-)

mijn pc

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Het kan natuurlijk wel, gewoon doordrukken
eventueel een vijl gebruiken ;)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Het zou kunnen, kninp kinp kaart afknippen, alleen hij zou nooit kunnen werken >:), of je kan een pci kopen :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18

Kettrick

Rantmeister!

Hoort dit niet op het onzin forum ??:)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Oeps, gemist dat deze topic al de 2 pagina's had bereikt, dus mijn grapje was al door een voorgaand legioen gemaakt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

jezus ! de tnt 2 pic versie nog nooit vangehoord?

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hij past, :-)

ik had nog een 128 mb dimmetje over past perfect in mijn agp .

maar kan iemand mijn vertellen waar nu mijn monitorkabel in moet ?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
in je pci videokaart of zo ?

Verwijderd

Nou, ik ken wel iemand die eens een hoekje van z'n geluidskaart had afgevijld omdat 'ie anders niet in een slimline kastje paste. Heel goed opletten dat je niet door de lijntjes heen zaagt, maar de kaart paste daarna wel en hij deed het ook nog.

Ja, nu ben ik (voor de verandering) serieus

Verwijderd

maar kan iemand mijn vertellen waar nu mijn monitorkabel in moet ?
In je seriële poort. Het zijn dan wel 2 male-stekkers maar sinds in Nederland het homohuwelijk is goed gekeurd zal het bij PC's ook wel werken onderhand.

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 13:28 schreef Jeroen Schamper het volgende:
De echte tweaker kan niet zonder de gamma ;)
Hehe gelukkig werk ik daar
en ik zien de dremels de deur uit vliegen voor casemods (die dingen met digitale toerenmeter lopen helemaal niet)
x ff eentje testen voor een casemod en dan weer netjes terug leggen......:):):)
De echte TWEAKERT ken niet zonder de Gammma

Verwijderd

seriele poort

daar zitten mijn speakers op aangesloten

heb het al gevonden, mijn geoforce heb ik in een riser card gebeiteld pastte ineens, een tikkie met een 500 g hamer en hij zat als gegoten.

wow wat een kleuren geeft dat beeld zeg.

en snel

Verwijderd

Jaha wat er allemaal al niet mogelijk is he...>:)

Dit is gewoon L:)L

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 19:37 schreef Rusky het volgende:
twee weken geleden kwamen ze bij mij in de winkel (werk in een doe het zelf winkel, geen gamma) of ik met de afkort zaag een video kaart door wou zagen omdat tie anders niet paste??????

Wat nie passen zulke dingen passen toch altijd (mits je het goede slot gebruikt) en toen ik dat zei zeiden dat ik er geen verstand van had en het maar moest doen. maar dat wou ik niet doen (ivm de problemen daarna enzo) komt men baas erbij hij hoort alles en zegt dat ik het maar moest doen.
maar dan wel op eigen risico van de klant.

ik zagen dus maar.... twee uur later stond weer in de winkel om te vertellen dat tie het niet meer deed. :-)

das nog eens humor
( ik kon me lachen niet meer inhouden en lachte hem recht voor zijn smoel uit)

:-)
Zeg us ff! Ik had gevraagd of je 'm ff wilde inkorten maar volgens mij heb je er gewoon met je vieze handen aan gezeten waardoor tie ut niet meer doet. Maar hij staat nu in de BIOTEX te weken dus komt dat echt wel goed hoor, jochie. Enne, de groeten aan je baas he!

Verwijderd

en ik heb de ATX connector in mij ISA gepropt en m'n Athlon classic in een DIMM slot en dan nog es mij geheugen in een PCI slot en mijn GeForce natuurlijk in dat Slot-A ding. Oja en dan nog de voedingskabel op de ATX power connector op het moederbord want hey je moet toch stroom hebben he! >:)
En om niet te vergeten: een superorb op m'n southbridge >:)

Verwijderd

Ik heb eens gehoord in de MEMO Systems van een man die zijn DIMM verkeerd om in het slot stond te rammen, letterlijk rammen bedoel ik dan
vervolgens komt er rook uit zijn PC en hij gaat naar de memo voor zijn "garantie" |:(

sorry m'neer >:)

:D

Verwijderd

Ik heb eens gehoord in de MEMO Systems van een man die zijn DIMM verkeerd om in het slot stond te rammen, letterlijk rammen bedoel ik dan
Ik vind "RAMmen" hier toch een mooi gevonden woordspeling :D

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 18:37 schreef Joost vd Maarel het volgende:

[..]
Ik vind "RAMmen" hier toch een mooi gevonden woordspeling :D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D8-)

Verwijderd

en zo zijn er altijd weer mensen die er flink intrappen

rooie utp is sneller dan groene
:P

• Mister_X
  • Laatst online: 23-08 19:49
nahja, als je de gele goed koelt, en ook nog eens effe buitendeurs laat lopen, dan stamp je er zo 23432453mbit door heen hoor,...

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Mijn videokaart werkt anders perfect via de USB 8-)

Verwijderd

Waarom in godesnaam dit soort topic naar boven halen :? :?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Op maandag 19 maart 2001 02:43 schreef Apoc2 het volgende:
Waarom in godesnaam dit soort topic naar boven halen :? :?
Ik zat ff te searchen en kwam deze tegen en
ik vond hem wel lol :+

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ja hoor, kan best. Beetje bijsnijden en schaven en .. voila een PCI-kaart >:)

doet met denken aan dat verhaal van iemand die een slot A ofzow (processor module) in een AGP had gepropt en toen bij de technische helpdesk aankwam van : "hij doet et niet?!?"

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Doe me denken aan school.. waarbij iemand een Sim in een Cache geheugen aansluiting had geramt :) en daarna stom stond te kijken dat de puter kapot was. :)
Pagina: 1