Ik wil een html pagina maken met daarop de kaart van Europa en enkele grote steden. Vervolgens wil ik dat je op een stad kunt klikken en dat er dan een klein venstertje (chromeless) bij die link komt te staan met beknopte info en misschien een plaatje. Dat zeg maar gesized aan de hand van de hoeveelheid informatie die erin staat. Als ik van het linkje afga moet ook het venstertje weg.
Dus ik werk met onmouseover en onmouseout denk ik. Maar ik heb verder geen ervaring met Javascript.
I
k heb ff geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik zou ook niet weten hoe ik een concrete zoekopdracht zou moeten geven om hiernaar te zoeken.
Iemand hier die het weet? Ik weet niet echt goed wat de formulering van mijn probleem is of hoe ik hiernaar zou moeten zoeken, vooralsnog heb ik niks kunnen vinden.
bedankt
Dus ik werk met onmouseover en onmouseout denk ik. Maar ik heb verder geen ervaring met Javascript.
I
k heb ff geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik zou ook niet weten hoe ik een concrete zoekopdracht zou moeten geven om hiernaar te zoeken.
Iemand hier die het weet? Ik weet niet echt goed wat de formulering van mijn probleem is of hoe ik hiernaar zou moeten zoeken, vooralsnog heb ik niks kunnen vinden.
bedankt