[xp]Outlook Sync i.c.m PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Kan iemand mij misschien een beetje opweg helpen, want moet even een plan uitschrijven voor het volgende, en ik weet niet zo goed, wat wel en niet mogelijk is

CASE :

2 Pc's die via een router verbonden zijn (geen server dus) beide Outlook (met agenda functie dus)

Nu is de bedoeling dat de ene computer de ander zijn agenda kan beheren.. kan dit, en wat heb ik er voor nodig..

Vraag 2, nu moet er op de computer met de agenda een PDA komen die ook Sync met de agenda, ok, dat lukt nog wel.... MAAR deze PDA moet ook een Sync via GPRS.. met de Agenda, zodat de agenda ook online uptodate blijft... wie o wie kan mij een aanzetje geven.

I reject your reality and substitute my own!

Verwijderd

We doen hier niet aan aanzetjes. Je hebt zelf 0,0 uitgezocht over de mogelijkheiden. Zo zie ik niks over hoe je via GPRS naar je computer wil komen, je hebt geen informatie gezocht over het synchroniseren van Outlook etc.
Het is dus niet de bedoeling dat als je ergens eventjes niet uitkomt of je snel advies wilt, je een berichtje op het forum kwakt en een uurtje later de oplossing komt afhalen. Je wordt geacht zelf initiatief te nemen en als je er echt niet uitkomt pas de hulp van het forum in te roepen!
Daar voldoet jouw topic absoluut niet aan.

Dit topic is gesloten.