Toon posts:

32 Graden en toch vage dingen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eyz fellow tweakers =) Ik heb mijn duron 700 @ 950 lopen, en hij word helemaal niet warm, stressed }:0 = ie 32 graden. Dus das NIET warm =) Maar heel soms als ik mijn koetjuh nie eens aan heb, krijg ik een spontane reboot. En dan ga ik naar de bios en is ie gewoon 30 graden ofzo. Ook mobo is dan nie echt warm. 22 a 23 twerwijl mobo op 30 ook nog goed deed. Hoe zou dit kunnen komen ? Ik heb een 250 watt A-open, Amdgecertificeerde voeding de 16a leverd op de +3,3V. De rest staat in mijn sign geloof ik =))

GreetzZ MaSsiE

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Pfffff probeer eens je vcore te verhogen ;) kan die niet hoger dan gaat je proc gewoon niet tot de 950 en dan heb je gewoon pech :D :D

Verwijderd

wat is je VCore??? want als die te laag is krijg je van dit soort dingen.... ook kan 't zijn dat je voeding brak is.......

• barrel
Voeding van hem is goed :)

Verwijderd

owkee.... ik heb daar verder ook geen verstand van.... :)

• barrel
Wat lul je dan stom ?? :(

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Kweenie hoor, maar ik heb ergens gelezen dat als je een niet-geaard stopcontact hebt, dat ie dan zulke dingen kan gaan doen.

Verwijderd

Zie mijn specs onder. Mijn cpu wil ook niet hoger, wordt ook niet warm...

Toch maar is een peltier er tussen pleuren...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Vcore = 1,85 en geeft bij de bios aan dat ie op 1,91 loopt. Dus hoger gaat ie niet, of ik moet gaan solderen. Maar als het aan het voltage ligt dan ga ik denk ik niet solderen ofzo. ik vind 900 ook wel leuk hoor =) Maar ik was gewoon benieuwd of iemand enig id had waar het aan zou kunnen liggen. En dat van dat niet ge-aarde stopcontact ? zou dat kunnen ?

GreetzZ MaSsiE

P.S. Nog bedankt voor de snelle reply's =)

• barrel
Nee je proc is gewooon niet stabiel .... vanwege te weinig vcore voltagge dat is al ... :)

Verwijderd

Topicstarter
k =)
dan wacht ik gewoon totdat mijn proc weer is "verouderd" en dan haal ik een nieuwe =) En dan maar hopen dat ik dan meer geluk heb =D
Pagina: 1