Mijn probleem is dat de items in mijn select te breed zijn waardoor mijn form wordt verneukt.
Ik wil dus mijn select 300px breed hebben en als deze dan uitgeklapt wordt moeten de waardes breder zijn. Via de search ben ik er achter dat NS6 dit mooi doet, alleen wil ik dit werkend hebben op IE5.5 en hoger.
Een code voorbeeldje
Ik wil dus mijn select 300px breed hebben en als deze dan uitgeklapt wordt moeten de waardes breder zijn. Via de search ben ik er achter dat NS6 dit mooi doet, alleen wil ik dit werkend hebben op IE5.5 en hoger.
Een code voorbeeldje
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <select name="_ctl116" onChange="DataChanged();" style="width:300px;DISPLAY:;"> <option selected="selected" value="1">Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeee lange waarde</option> <option value="2">Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeee lange waarde</option> <option value="3">Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeee lange waarde</option> <option value="4">Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeee lange waarde</option> <option value="5">Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeee lange waarde</option> </select> |