hallo ik heb lord of the rings 3 geript maar als ik hem nu wil shrinken zie ik dat ik een groen beeld krijg dit is de eerste film die ik niet kan encoderen iemand de zelfde problemen al gehad of is het gewoon dat de film zo beveiligd is en niet meet valt t e copieren graag jullie mening of iemand die me kan helpen
Tip 1: koop een nieuw toetsenbord; je komma-, Shift- en punt-toetsen doen het niet meer blijkbaar.
Tip 2: probeer eens eerst te rippen met DVD Decrypter naar de harde schijf en van daar af DVD Shrink laten verkleinen.
Tip 3: dit is overigens wel een softwareprobleem (aangezien de drive zijn werk wel goed doet; anders kon je hem ook niet bekijken), dus post het dan in Software Algemeen.
Tip 2: probeer eens eerst te rippen met DVD Decrypter naar de harde schijf en van daar af DVD Shrink laten verkleinen.
Tip 3: dit is overigens wel een softwareprobleem (aangezien de drive zijn werk wel goed doet; anders kon je hem ook niet bekijken), dus post het dan in Software Algemeen.
[ Voor 29% gewijzigd door The Third Man op 01-07-2004 11:58 ]
Sorry, maar ik kom werkelijk geen wijs uit jouw topicstart. Het is echt een onsamenhangend samenraapsel van woorden. Maar aan de titel is dus te zien dat je een probleem hebt met het rippen van DVD's. Ik kan je wel meteen zeggen dat dit geen OM-stuff is. Zoals je vast wel netjes in het Welkomst-gedeelte van de FAQ van dit subforum hebt gelezen horen zulke vragen in Audio, Video & HiFi Forum. Ook staan er in de FAQ onder het kopje "Hoe kan ik het beste een CD/DVD branden?" een keur aan linkjes naar websites met uitgebreide informatie omtrent DVD's rippen en branden 
Neem verder ook eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op Got van de gebruikers verwachten. Dit is in ieder geval niet de manier om een topic alhier te openen. Dicht.
Neem verder ook eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op Got van de gebruikers verwachten. Dit is in ieder geval niet de manier om een topic alhier te openen. Dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()