Van wat voor materiaal is de het zijpaneel van de antec sx 835 gemaakt ik heb al op de site gezocht van antec maar ik kwam er niet achter. Zou iemand me kunnen helpen. Want ik wil er een gat in maken maar wil het wel goed doen dus wil graag weten wat voor zaagjes ik moet gebruiken.
Verwijderd
Houd is op zeg daarover!
Dit is al je 3e topic daarover.....
Lees de policy is, man......
Als je topic wordt gesloten mag je geen nieuwe openen!
Dit is al je 3e topic daarover.....
Lees de policy is, man......
Als je topic wordt gesloten mag je geen nieuwe openen!
Dan heb je niet goed gezochtVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 11:45:
[...] ik heb al op de site gezocht van antec maar ik kwam er niet achter. [...]
En als je even op Google zoekt naar SECC dan zie je dat het gewoon staal isMaterial
1.0mm SECC
Verwijderd
De Antec Performa II SX835 gemaakt van 1.0mm SECC (gegalvaniseerd plaat-staal), zoals ook in de specificatie te lezen is: http://www.antec.com/specs/perf2_835_spe.html
Voor het zagen van metaal moet het zaagblad met 2 á 3 tanden snijden in het materiaal, anders gaat het happen. Dit is de basisregel voor figuurzagen en gaat ook op voor electrisch gereedschap.
Zie ook Search CME: zaag tandjes metaal
CME Faq: Window - zagen
Oftewel, maak gebruik van de naslagwerken. Ze zijn er niet voor niets! Neem eens goed de forumFaq zodat je een beter begrip hebt wat wij op het forum verwachten.
Voor het zagen van metaal moet het zaagblad met 2 á 3 tanden snijden in het materiaal, anders gaat het happen. Dit is de basisregel voor figuurzagen en gaat ook op voor electrisch gereedschap.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| | \ zaag
| \
-------------------
| \|
| \| < 2 á 3 tanden in het te zagen materiaal
| \|
--------------------
| \
| \
| /
-- |
Zie ook Search CME: zaag tandjes metaal
CME Faq: Window - zagen
Oftewel, maak gebruik van de naslagwerken. Ze zijn er niet voor niets! Neem eens goed de forumFaq zodat je een beter begrip hebt wat wij op het forum verwachten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()