Toon posts:

ervaringen Sapphire ATI 9800 PRO (256 bits)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Wie heeft er ervaringen met de videokaart van Sapphire type 9800 PRO 256bits versie ?

:9

Verwijderd

yoh Rollo Tomassi, als je zo goed bent in speurneuswerk (of niet want die Tomassi was een fictief persoon als ik me niet vergis) vraag ik me af hoe je hier in godsnaam een topic over kunt openen: Elke normale 9800pro heeft een 256bits brede geheugenbus.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:08:
Hallo iedereen,

Wie heeft er ervaringen met de videokaart van Sapphire type 9800 PRO 256bits versie ?

:9
Ik heb er ervaring mee, wat wil je weten?
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:18:
yoh Rollo Tomassi, als je zo goed bent in speurneuswerk (of niet want die Tomassi was een fictief persoon als ik me niet vergis) vraag ik me af hoe je hier in godsnaam een topic over kunt openen: Elke normale 9800pro heeft een 256bits brede geheugenbus.
Sinds enkele maanden zijn er ook 128-bits versies in de omloop. Maar hier moet sinds een paar dagen duidelijk op staan dat het gaat om de 128-bit versie. :)

[ Voor 52% gewijzigd door PD2JK op 01-07-2004 10:21 . Reden: toevoeging ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Sinds enkele maanden zijn er ook 128-bits versies in de omloop. Maar hier moet sinds een paar dagen duidelijk op staan dat het gaat om de 128-bit versie. :)
Daarom staat er "normale" 9800 pro. Er is hier al zo veel over geschreven. De normale 9800pro is op dit moment waarschijnlijk de kaart met de beste prijs / prestatie verhouding.

Verwijderd

Topicstarter
He PrutZor,

Ik zou graag willen weten of het kaartje fatsoenlijk werkt op games zoals Battlefield Vietnam,1942 enz.....
Is de kaart slechter als die van ASUS of Club3D vanwege de prijs ? :Y)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je treft het :) Je zit in een groot ervaringendatabase te posten. Om deze te kunnen filteren hoef je maar de Search te gebruiken: [search=sapphire 9800 pro 256 bit] B)

Zie verder ook de FAQ van dit subforum hoe je een videokaart moet uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.