Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PocketPC] Games en nog meer games :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik de Asus MyPal 716. Deze bevalt mij prima en ben ook de nodige software aan het bekijken. Nu was ik laatst op vakantie en om de tijd te doden in het vliegtuig had ik het spel Argentum (Demo) gespeeld. Erg cool Command and Conquer clone. Voordat ik de eerste 2 levels had uitgespeeld was ik alweer bijna in NL.
Nu mijn vraag of er meerdere goede top games zijn voor de PocketPC.
Argentum heeft mijn standaard gezet en ben op zoek naar meerdere soortgelijke (in kwaliteit) games.
Iemand wat tips, sites etc?

De link naar Argentum is http://www.ionside.com/argentum/demo.asp

}:O

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:42
Ik heb Worms (je weet wel, dat spel wat je ook op de PC had een tijd geleden waar je wormen dood moest maken met allerlei leuke wapens) op de PocketPC. URL niet bij de hand, maar de maker is Jamdat iig :)

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 07:43
Volgens mij kun je ook de SCUMM-Engine installeren en dan kun je de oudere Adventures spelen zoals o.a. "Maniac Mansion: Day of the Tentacle" en "Full Throttle".... Best geinig...

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 18:14
(jarig!)
Ik heb ook sinds kort een A716 en ben erg onder de indruk van de volgende spellen :

Age of Empires

Gilbert Goodmate

Legacy

Fade

en de welbekende MorphGear emulator voor de PPC, zodat je ook al die GBA toppers als FF Tactics, Zelda en Mario enzo kunt spelen.

Van een heel andere kwaliteit, maar niet minder entertaining, zijn de spelletjes van Astraware (Popcap).

Verwijderd

Damn Age of Empires op de PocketPC? Whow super man! Dit is voor mij bijna een reden om geen Palm te kopen maar een PocketPC.
Of is er ook een Plam versie van?

• Brent
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 09:42:
Damn Age of Empires op de PocketPC? Whow super man! Dit is voor mij bijna een reden om geen Palm te kopen maar een PocketPC.
Nee, helaas niet.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:44

Wokschotel

Op 6 wielen

* Wokschotel wacht op Stereotomy :+

De islam kan uw vrijheid schaden

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 13:23
Sierra-NL schreef op 01 juli 2004 @ 09:27:
Volgens mij kun je ook de SCUMM-Engine installeren en dan kun je de oudere Adventures spelen zoals o.a. "Maniac Mansion: Day of the Tentacle" en "Full Throttle".... Best geinig...
klopt http://scummvm.sourceforge.net

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zoals eerder gezegd, Gilbert Goodmate! Erg gaaf spel!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wokschotel schreef op 01 juli 2004 @ 09:50:
[...]

* Wokschotel wacht op Stereotomy :+
"Nee helaas niet" was het juiste antwoord :P

Wij hebben andere leuke games op een mooie betaalbare 320x320 of 320x480 scherm. Én, we hebben 's werelds eerste volledig functionele PDA op PalmOS 5, die ook een volwaardig spelmachine is met analoge joystick, stereo speakers, en groot (touch)scherm, de Tapwave Zodiac , met Doom II, Tony Hawk's Pro Skater, SpyHunter, FireHammer, Warfare, Inc. etc.

Maar laten we het in deze thread maar over PPC's hebben.

[ Voor 53% gewijzigd door Stereotomy op 01-07-2004 10:22 ]

Alors.

Verwijderd

Zijn er ook spellen geschikt voor een Cassiopeia EM-500? Age of Empires deed het namelijk niet...

Verwijderd

Sim city 2000 ben ik ook over te spreken

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Daarvoor heb ik zelfs naar de makers voor gemaild om te vragen of ze ooit nog zoiets van plan zijn. Tot nu toe nog niets van gehoord :X zal binnenkort nog eens wat mailen :P

Verwijderd

Nogmaals mijn vraag, zijn er ook spellen voor de EM-500 van Casio?

• Room42
  • Niet online
Hallo, is dit jouw topic? ;)

Maar er zijn zeker ook spellen die op de MIPS processor onder Windows CE 3 draaien, ja.
Als dit em is, heb je alleen wel een beetje weinig geheugen met 16MB.

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 01-07-2004 17:43 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Magic
  • Niet online
microsoft is zelfs bezig om enkele spellen als age of empires 2:the conquerors, zoo tycoon en midtown madness 3 te porten naar de ppc.

2 goede sites voor nieuws over gamen op PDA's zijn: www.pdarcade.com en www.pocketgamer.org

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 01-07-2004 21:59 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1