amigarulez
Verwijderd
Je gaat toch geen speakers kopen omdat iemand anders zegt dat ze goed klinken?
Ga ze ergens luisteren als dat kan.
amigarulez
amigarulez
amigarulez
Tja, moet ook altijd vragen of je die dingen zelf mag stellen, zolas je het zelf het liefste hebt. Anders is een vegelijking natuurlijk ook niet eerlijk idd.amigarulez schreef op 01 juli 2004 @ 16:19:
Met een Klipsch en een Rel (ik dacht de Q150) sub. Beide hadden wat mij betreft minder impact. Weet niet of het een verkooptruc is geweest (door de instellingen van de verschillende subs beter of juist minder goed te doen).
Wat is dit nu voor een post? Die site staan ook in de de Topic Start. Zoiets ben ik toch niet gewend van jou als ik over het algemeen naar je posts kijk.
Verder heb ik geen ervaring met de speakers, maar het ziet er behoorlijk degelijk uit. Specs lijken rieeel te zijn, als de prijs dat ook is, en ze klinken super, dan zie ik geen reden om deze dingen iet te kopen
Als je wat weten wil over afscherming, hoezo bel je dan niet ff, is een belgicshe firma
[ Voor 6% gewijzigd door voodooless op 01-07-2004 17:18 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Echt goedkoop zijn ze wel niet als ik naar de prijslijst kijk, maar het ziet er me idd wel degelijk materiaal uit.
(Ik zie net dat ze deel uitmaken van de Limit Group (www.limitgroup.com) en dat zei ook Synn & Vincent &.. verkopen precies.)
[ Voor 27% gewijzigd door TomSwinnen op 01-07-2004 17:50 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Minder impact.... dat precies hetzelfde wat ik heb ervaren bij Stassen. Iets wat gemakkelijk veroorzaakt kan worden wanneer de fase knop ff wordt omgeschakeld. Ik heb er een Rel Strata III beluisterd, en die was amper hoorbaar terwijl de speaker flink bewoog.amigarulez schreef op 01 juli 2004 @ 16:19:
Met een Klipsch en een Rel (ik dacht de Q150) sub. Beide hadden wat mij betreft minder impact. Weet niet of het een verkooptruc is geweest (door de instellingen van de verschillende subs beter of juist minder goed te doen).
Als je er weer heen gaat, controleer dan de fase en crossover. En laat het ons weten.
[ Voor 3% gewijzigd door Cyb op 01-07-2004 23:59 ]