[Feature] Statistieken van ingestuurd nieuws kunnen bekijken

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Ik open dit topic na aanleiding van dit topic -> Hoeveel niewwsposters heeft Tweakers.net tegenwoordig/

Zou het niet een goede featur zijn om wat meer info te krijgen van je ingestuurde nieuws en meuk?

Zoals;

- Overzicht van wat je hebt ingestuurd
- Bij dit overzicht een status icoontje waarmee word aangetoond of hij bij redactie ligt of al bij de nieuwssubmitters of gewoon getrashed is :)

Niet een 1ste behoefte wat je hierboven leest maar vind het wel prettig om te weten waar mijn nieuwtjes blijven in de diepe en kronkelige queue van het nieuws insturen gangetje :)

[ Voor 2% gewijzigd door Falcon op 01-07-2004 01:53 . Reden: offtopic: dit is topic is zo laat omdat ik nou eenmaal 's nachts werk ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Ah! :) .. en ik had nog zo beloofd dat ik dit jaar eerst zou kijken en dan zou vragen... ;)

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Om toch nog even in te haken hierop ! :) .. (ja ik blijf bezig :P)
"Info over de status van je nieuwssubmit in de submit/nieuwsqueue zouden we nog wel kunnen doen. Statistieken gaan het gebruik van de nieuwssubmit stimuleren en dat is niet de bedoeling. " Femme
Deze reactie snap ik niet helemaal ... waarom willen jullie niet dat het nieuwssubmitten word gestimuleerd? ...

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 01-07-2004 23:14 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom lees je wel de reactie van * Femme , maar die van * Wouter niet?
De submit wordt tegenwoordig zelfs helemaal niet meer actief gepromoot, simpelweg omdat dat te veel spam, onzin en dubbelposts oplevert :).

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Robin die had ik inderdaad wel gelezen, maar is dit dan gelijk de reden om een nieuwssubmit niet meer te promoten? .... of is dit een kwestie van policy?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is geen kwestie van policy, maar eerder om ons werk te besparen en aan de andere kant de submit open te houden. Je wilt niet weten wat mensen soms submitten en daar moeten wij dan weer tijd insteken om dat op te ruimen. Dat is dan wel zo gebeurt, maar dat gaat dan wel ten koste van de tijd. Als * Wouter zegt dat de submit niet meer actief gepromoot wordt, dan gebeurt dat ook niet :7. Zo simpel is het.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Omdat veel dingetjes in de nieuwssubmit ook meer werk betekent voor de redactie. Aangezien nieuwsjes in de submit maar in een beperkte mate interessant zijn voor ons, zullen we dan naar verhouding ook meer rotzooi moeten bekijken. Dat willen we niet. Vandaar dat we de submit niet te veel willen stimuleren.

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 02 juli 2004 @ 00:02:
Dat is geen kwestie van policy, maar eerder om ons werk te besparen en aan de andere kant de submit open te houden. Je wilt niet weten wat mensen soms submitten en daar moeten wij dan weer tijd insteken om dat op te ruimen. Dat is dan wel zo gebeurt, maar dat gaat dan wel ten koste van de tijd. Als * Wouter zegt dat de submit niet meer actief gepromoot wordt, dan gebeurt dat ook niet :7. Zo simpel is het.
Begrijp me niet verkeerd.. ik doe dit alleen van uit het oogpunt als actieve submitter... en ik denk dat meer mensen dit zouden moeten doen.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik een beetje moeite heb met het overkomen van de donker gemaakte zin. Maar goed hij zal wel goed bedoeld zijn.

Bedankt voor jullie aandacht heren ;)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

The Real Falcon schreef op 02 juli 2004 @ 01:05:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik een beetje moeite heb met het overkomen van de donker gemaakte zin. Maar goed hij zal wel goed bedoeld zijn.
Watch the smiley ;).
Pagina: 1