Toon posts:

[IE] Browsers openen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een pc staan met een beetje wazig probleem, wellicht heeft iemand hier ervaring mee.
Wanneer je op de pc in Internet Explorer/Outlook Express een link aanklikt welke in een nieuw venster opent wordt de nieuwe browser geopend: echter hij doet verder niets. Het nieuwe scherm komt naar voren maar daar laadt verder niets in.

Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld: het aanklikken van een link in een email, het aanklikken van een (gesponsorde) link in Google, het automatisch openen van een reclamepopup (niet zo'n ramp dat die niet laden zou je zeggen, maar toch :P). Het is behoorlijk vervelend in ieder geval.

Wat heb ik geprobeerd?
- Scannen op Spyware met Spysweeper en AdAware;
- Virusscanner geupdate en uitgebreide virusscan (Norton AntiVirus 2003)
- Internet Explorer geupdate naar 6.0 SP1
Dit alles had geen resultaat.

Systeemspecificatie: PIII 700 mhz, 256 MB Ram, 20 GB, ADSL. Overigens werken de genoemde links wel op alle andere pc's bij ons thuis.

Iemand een idee?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:30
Een quote uit [rml]Xenon in "[ internet explorer] Uiterst irritant pro..."[/rml] :
sjis schreef op 14 januari 2003 @ 19:21:
Probeer eens in een command prompt : REGSVR32 URLMON.DLL

Of gebruik de search om te zoeken naar URLMON.DLL, staan meer topics waar je misschien wat aan hebt.
Lees die eens door zou ik zeggen. :)

Overigens horen vragen over IE natuurlijk in Software Algemeen

[ Voor 34% gewijzigd door Thralas op 30-06-2004 23:35 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR