Toon posts:

[XP] Hoe controleren ofdat XP geactiveerd is? *

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan er mij zeggen hoe ik kan zien of mijn windows geactiveerd is. :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je SP1 kunt installeren is ie geactiveerd. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

http://www.microsoft.com/...owsxp/home/productact.asp

2 tellen werk: [google=Is Windows XP al geactiveerd?]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

In uitvoeren

//hangen :P

[ Voor 47% gewijzigd door Vorkie op 30-06-2004 23:12 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

thorgalxiii,

Ik zie dat dit je eerste topic hier is - welkom op GoT :)
We hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen - allemaal zijn ze natuurlijk even belangrijk, maar deze 3 springen er eigenlijk het meeste uit:
  • Kies een goede topic titel die je probleem / vraag / discussie goed omschrijft. Daarnaast hebben veel fora in Windows Operating Systems nog extra regels aan een topic - zie hiervoor de Windows Operating Systems Policy bovenaan dit forum.
  • Toon in je topicstart initiatief - laat zien wat je al gezocht en geprobeerd hebt. Neem bv. even op wat je gevonden en wat er niet aan werkte.
  • Omschrijf je probleem / vraag helder en duidelijk
Nu ontbreekt er in jouw topicstart voornamelijk een overzicht van wat je zelf al gedaan en geprobeerd hebt - ik ga je topic titel nog even aanpassen, kan jij je topicstart nog even bijwerken? :)

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op 30 juni 2004 @ 23:07:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

In uitvoeren

//hangen :P
dank u wel voor de zeer snelle reactie, dit was wat ik zocht. :*)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Prutz0r schreef op 30 juni 2004 @ 23:06:
Als je SP1 kunt installeren is ie geactiveerd. :)
Dit is dus onzin. SP1 kun je ook installeren op een systeem waar XP nog niet geactiveerd is. SP1 kun je NIET installeren op een systeem met een illegale productkey.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Prutz0r schreef op 01 juli 2004 @ 09:26:
[...]

Waarom lukt het mij elke keer wel dan? :X
Je bedoelt met een illegale productkey SP1 installeren? OK, dat was een beetje fout van mij uitgedrukt, ik had moeten zeggen:
Met de bij MS geregistreerde illegale productkeys is SP1 niet te installeren.

Wat ik (naar aanleiding van een topic hier) wel merkte net, is dat ik bij V5 van windows update de melding krijg over een verkeerde productkey, maar ja.. So what.. ff V5 veranderen in V4 en updaten maar..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De discussie of het mogelijk is om SP1 met een illegale productkey te installeren wil ik hier eigenlijk niet voeren. Aangezien de TopicStarter zijn antwoord heeft; en het topic verder weinig nut heeft zet ik deze dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.