Mijn OS begint zichzelf opeens af te sluiten, meestal zo'n 10 minuten of meer na opstarten. Plotsklaps krijg je dan alle geluiden en acties die bij het afsluiten horen. Als ik dan reset krijg ik een boot error. Opeens kan de BIOS dan mijn C: harde schijf niet vinden. Dus opnieuw resetten in welk geval hij dan weer wel normaal alles vind en opstart. Om vervolgens na 10 minuten of meer weer van voren af aan te beginnen.
Mocht ik op het moment supreme met een game of programma bezig zijn zoals een virus scan dan krijg ik een blauw scherm met Kernel_Stack_Inpage_Error plus boot error bij eerste reset.
Weet iemand of dit voldoet aan een of ander vaag virus, een software conflict of nog erger, iets aan mijn hardware? En of er iets aan te doen anders dan de garantie afstoffen?
Bij voorbaat dank!
Mocht ik op het moment supreme met een game of programma bezig zijn zoals een virus scan dan krijg ik een blauw scherm met Kernel_Stack_Inpage_Error plus boot error bij eerste reset.
Weet iemand of dit voldoet aan een of ander vaag virus, een software conflict of nog erger, iets aan mijn hardware? En of er iets aan te doen anders dan de garantie afstoffen?
Bij voorbaat dank!