Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Met iedere gameport naar usb convertor werken die dingen afaik 
Heb er hier zelf ook 2 liggen.
Maar wat betreft die winkel, ik denk dat je daarin weinig kans gaat hebben. Bart Smit heeft ze een tijdje gehad, de Intertoys ook. Ik zocht ze een tijd geleden zelf ook, maar kan/kon ze nergens meer ontdekken
Je kunt V&A eens proberen voor 2e handse, maar om tegen een winkel aanlopen die ze nog verkoopt geef ik je helaas weinig kans.
Maar wat betreft die winkel, ik denk dat je daarin weinig kans gaat hebben. Bart Smit heeft ze een tijdje gehad, de Intertoys ook. Ik zocht ze een tijd geleden zelf ook, maar kan/kon ze nergens meer ontdekken
Je kunt V&A eens proberen voor 2e handse, maar om tegen een winkel aanlopen die ze nog verkoopt geef ik je helaas weinig kans.
weet je dat zeker? want heb zo'n ding dat bij een joystick zat geprobeerd, maar dat werkte uiteraard niet, maar bij bijvoorbeeld dat ding van sitecom die gameport->usb convertor staat zelfs bij dat het niet zal werken als je de tien knoppen ook wil benutten (digitaal)Crash schreef op 30 juni 2004 @ 21:36:
Met iedere gameport naar usb convertor werken die dingen afaik
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Hmmz, heb ze hier ooit geprobeerd op een converter van een of ander vaag merk en dat werkte goed (FIFA). Maar het zou idd best kunnen dat het met sommige converters niet zou werkenffluppestijn01 schreef op 30 juni 2004 @ 22:42:
[...]
weet je dat zeker? want heb zo'n ding dat bij een joystick zat geprobeerd, maar dat werkte uiteraard niet, maar bij bijvoorbeeld dat ding van sitecom die gameport->usb convertor staat zelfs bij dat het niet zal werken als je de tien knoppen ook wil benutten (digitaal)
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 30-06-2004 23:06 ]
Verwijderd
Waarom zet je niet gewoon een Playstation controller erop? Werkt prima hier, inclusief vibrafuncties.
Verwijderd
Dit is een vraag. Spielerij - Games & Discussies -> Spielerij - Problemen & Vragen.
Spullen te koop aanbieden of zoeken is niet waar GoT voor bedoeld is. Daarvoor je toch echt bij Vraag & Aanbod of een veilingsite moeten zijn.
Spullen te koop aanbieden of zoeken is niet waar GoT voor bedoeld is. Daarvoor je toch echt bij Vraag & Aanbod of een veilingsite moeten zijn.
nou ja, de vraag is waar te koop of welke gameport->usb controller werkt, heb je misschien een merk voor me?
Nou, MOOI NIET!!!
Pagina: 1