waar te koop: gravis gamepad pro usb

Pagina: 1
Acties:

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 16:18
Weet iemand waar je deze geweldige gamepads nog kan kopen? ik heb ze in gameport aansluiting maar dat wordt niks op mijn laptop, of weet iemand een convertor waar dat mee werkt?
Volgens mij kan dit niet aangezien dit zogenaamde digitale gamepads zijn. Dus: liggen ze nog ergens in de winkel?
Ben eigenlijk op zoek naar twee van die dingen, tweedehands mag ook eventueel als iemand er toevallig eentje heeft liggen en er vanaf wil.
En nee, een andere gamepad kan ik niet aan wennen ;)

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55
Met iedere gameport naar usb convertor werken die dingen afaik :)
Heb er hier zelf ook 2 liggen.

Maar wat betreft die winkel, ik denk dat je daarin weinig kans gaat hebben. Bart Smit heeft ze een tijdje gehad, de Intertoys ook. Ik zocht ze een tijd geleden zelf ook, maar kan/kon ze nergens meer ontdekken :(
Je kunt V&A eens proberen voor 2e handse, maar om tegen een winkel aanlopen die ze nog verkoopt geef ik je helaas weinig kans.

• ffluppestijn01
Crash schreef op 30 juni 2004 @ 21:36:
Met iedere gameport naar usb convertor werken die dingen afaik :)
Heb er hier zelf ook 2 liggen.

Maar wat betreft die winkel, ik denk dat je daarin weinig kans gaat hebben. Bart Smit heeft ze een tijdje gehad, de Intertoys ook. Ik zocht ze een tijd geleden zelf ook, maar kan/kon ze nergens meer ontdekken :(
Je kunt V&A eens proberen voor 2e handse, maar om tegen een winkel aanlopen die ze nog verkoopt geef ik je helaas weinig kans.
weet je dat zeker? want heb zo'n ding dat bij een joystick zat geprobeerd, maar dat werkte uiteraard niet, maar bij bijvoorbeeld dat ding van sitecom die gameport->usb convertor staat zelfs bij dat het niet zal werken als je de tien knoppen ook wil benutten (digitaal)

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55
ffluppestijn01 schreef op 30 juni 2004 @ 22:42:
[...]

weet je dat zeker? want heb zo'n ding dat bij een joystick zat geprobeerd, maar dat werkte uiteraard niet, maar bij bijvoorbeeld dat ding van sitecom die gameport->usb convertor staat zelfs bij dat het niet zal werken als je de tien knoppen ook wil benutten (digitaal)
Hmmz, heb ze hier ooit geprobeerd op een converter van een of ander vaag merk en dat werkte goed (FIFA). Maar het zou idd best kunnen dat het met sommige converters niet zou werken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 30-06-2004 23:06 ]

Verwijderd

Waarom zet je niet gewoon een Playstation controller erop? Werkt prima hier, inclusief vibrafuncties.

Verwijderd

Dit is een vraag. Spielerij - Games & Discussies -> Spielerij - Problemen & Vragen.

Spullen te koop aanbieden of zoeken is niet waar GoT voor bedoeld is. Daarvoor je toch echt bij Vraag & Aanbod of een veilingsite moeten zijn.

• ffluppestijn01
nou ja, de vraag is waar te koop of welke gameport->usb controller werkt, heb je misschien een merk voor me?

Nou, MOOI NIET!!!

Pagina: 1