Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Kan je vinden via Tools > Options in je verkenner.
[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 30-06-2004 20:35 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
Heb je soms system files op hidden staan? Heb je wel ingesteld dat hidden files toch weergegeven worden (kan in map opties).
Denk er om dat je desktop dus ook onder je profiel valt, een grote file op je desktop wordt dus ook meegeteld. Dit geldt ook voor Mijn Documenten.
maar wat ik juist het rare vind is dat wanneer ik de grootte van mijn account ''pascal'' bekijk, geeft hij aan 3,5 GB, maar wanneer ik in die map alle mappen samen neem en de grootte bekijk zit ik op 150 mb ?
swapfile zou kunnen, maar die gaat toch weer weg na het restarten??
kan ik dat niet ergens uitzetten?
[ Voor 23% gewijzigd door PassieWassie op 30-06-2004 20:38 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De swapfile gaat niet weg, die is er altijd. Hij gaat alleen weg uit jou map, als je jezelf uitlogt, en vervolgens als een andere gebruiker aanmeldt. Dan staat de swapfile bij die user in de map...thabazzman schreef op 30 juni 2004 @ 20:36:
Dat had ik al gedaan,
maar wat ik juist het rare vind is dat wanneer ik de grootte van mijn account ''pascal'' bekijk, geeft hij aan 3,5 GB, maar wanneer ik in die map alle mappen samen neem en de grootte bekijk zit ik op 150 mb ?
swapfile zou kunnen, maar die gaat toch weer weg na het restarten??
kan ik dat niet ergens uitzetten?
Het zou trouwens de swapfile niet mogen wezen, aangezien je swapfile standaard 1,5 keer zo groot is als de hoeveelheid werkgeheugen. Daarnaast zou er eventueel nog een hiberfil kunnen zijn, maar die staat normaal gesproken in de root van je c-schijf, indien actief.
alles altijd netjes in orde, moet alles er nu weer af vanwege zo'n raar geval ..
maar beste mensen, word het niet tijd dat we de oranje vlag uithangen en achter de buis gaan vertoefen !??!
[ Voor 29% gewijzigd door PassieWassie op 30-06-2004 20:47 ]
Neeh ik bedoel zijn het files die door System Restore gemaakt zijn. Ben alleen vergeten hoe deze files te verwijderenthabazzman schreef op 30 juni 2004 @ 20:46:
jah ik zit er serieus aan te denken de hele hap er af te sodemieteren..
alles altijd netjes in orde, moet alles er nu weer af vanwege zo'n raar geval ..
Aha, je gaat naar: Start-->Program Files-->Assecoires-->System Tools-->Disk Cleanup--> C:--> More Options. Daar staat een optie om al die Restroe Points te verwijderen
Uitschakelen doe je door: Rechter muisknop Deze Computer--> Eigenschappen--> System Restore--> Turn off on all drives.
En heb je misschien een Norton Protected Recycle Bin
[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 30-06-2004 20:53 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 21:05 ]
Denk dat je er daarvan ook een aantal kunt aflopen/wegstrepen
Zelf denk ik overigens ook aan systemrestore, de rest heb je zelf al weggestreept, maar je kan altijd ff aflopen he
ook een iets minder uitgebreide
of een andere username welke je gebruikt op je pc.
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 21:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()