Toon posts:

[OE] Invalid login/password pair, correct wachtwoord *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond

Ik gebruik Outlook Express om mijn E-mails op te halen en te verzenden. Nu krijg ik van tijd tot tijd de volgende melding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Nu heb ik op internet zitten te kijken en daar geven ze aan dat deze melding met je password te maken heeft. (zoals de foutmelding ook al aan geeft) Heb dit probleem al langere tijd. Denk dat het aan outlook express ligt Mijn gegevens kloppen en anders zou ik toch helemaal nooit mail op kunnen halen. Wie weet wat de oorzaak is en kan me aan de oplossing helpen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

Reptile209

- gers -

Heb je een virusscanner met email-scan-functie? Dan zou het kunnen zijn dat die van tijd tot tijd over de zeik gaat. Probeer het scannen van POP3 eens uit te zetten en kijk eens wat er dan gebeurt. Herinstalleer 'm eventueel eens. Verwijder je mailaccount en maak het opnieuw aan: wil ook nog wel eens helpen.
Wel ff opletten op wat er binnenkomt zonder scanner he :).

Zo scherp als een voetbal!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'navond :)

offtopic:
je bent niet de enige die ooit een foutmelding heeft gehad, dus ik pas de topictitel wat aan O-)

Maar ik begrijp dat je je mail een minuut later wel kan ophalen met hetzelfde wachtwoord (wat je copypaste voor de zekerheid) :?

Check de datum & tijd en check of je verbinding goed is / geen timeoute geeft. Meer kan ik niet verzinnen ei'k :o

Maar grote kans dat [search=0x800ccc92] of idem op Google helpt met meer tips, je bent niet de eerste :P

edit:

Verrek, klinkt best wel logisch wat hierboven staat. En ik moet niet typen, weglopen en dan op send drukken zonder te kijken :P

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 30-06-2004 20:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Inderdaad ook al op google gekeken, ben zeker niet de enige met dit probleem.
Maar alles wat je vind is dat je gegevens niet kloppen. Was dat maar waar :)

Heb inderdaad Norton virusscaner en die kan ook vreemde dingen met je pc laten gebeuren. Zal eens kijken of het werkt als die uitgeschakeld is

Alvast bedankt voor de hulp

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is opgelost. Kwam ook toevallig bij webmail het volgende op de website van Wanadoo tegen.

Problemen met ophalen van uw e-mail?
In verband met de verhuizing van onze mailservers is het sinds 30 juni niet meer mogelijk om uw mail op te halen met uwnaam@wanadoo.nl-ADSL productnaam (zoals bijvoorbeeld uwnaam@wanadoo.nl-lite of uwnaam@wanadoo.nl-go)

Dit is op te lossen door op uw mail in te loggen met alleen uw e-mailadres, dus zonder de toevoeging van de ADSL productnaam, zoals bijvoorbeeld uwnaam@wanadoo.nl

Gedaan en het werkt nu weer goed

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:D Daar was ik niet op gekomen. Thanks for the update

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1