Cisco catalyst 2900XL config Utility ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Hoe kan je nou in hemelsnaam zo een switch configgen ? Er schijnen tooltjes voor te zijn maar ik krijg ze maar niet te pakken.

Ik heb hier een 2900 Xl liggen met22x 10/100 RJ-45 en 2x2 fiberoptic poortjes.
Als ik hem aandoe ( stroom erop) gaan alle lampjes gewoon branden. Als ik er wat upt kabels in stop ( alles overprikken van mijn SMC) dan heb je geen netwerk.

Ik heb dit ding vanmiddag nog werkend gezien in zn oud netwerkje ( Ziekenhuis) dus hij moet het gewoon doen :)

Iemand een idee hoe ik aan zo een zoort tootlej kom of hoe ik dit kan configgen ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Verwijderd

m0n0 schreef op 30 juni 2004 @ 20:06:
Hoe kan je nou in hemelsnaam zo een switch configgen ? Er schijnen tooltjes voor te zijn maar ik krijg ze maar niet te pakken.

Ik heb hier een 2900 Xl liggen met22x 10/100 RJ-45 en 2x2 fiberoptic poortjes.
Als ik hem aandoe ( stroom erop) gaan alle lampjes gewoon branden. Als ik er wat upt kabels in stop ( alles overprikken van mijn SMC) dan heb je geen netwerk.

Ik heb dit ding vanmiddag nog werkend gezien in zn oud netwerkje ( Ziekenhuis) dus hij moet het gewoon doen :)

Iemand een idee hoe ik aan zo een zoort tootlej kom of hoe ik dit kan configgen ?
een lege switch is plug and play autosensing dus volg even de onderstaande procedure om je switch toegankelijk te maken :
http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_2900xl.html

je hebt echter wel een cisco console kabel nodig.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 12:43

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dat hij het niet doet komt vast door een config die er nog opstaat. Kan van alles en nog wat

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
TrailBlazer schreef:
dat hij het niet doet komt vast door een config die er nog opstaat. Kan van alles en nog wat
En toen was het stil...volgens mij is je switch uitgevallen ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
inderdaad, config zou je volledig moeten veranderen naar de normen van jouw netwerk!! Kan vanalles zijn dus ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Zover was ik ook al :) alleen hoe de hell verander je het? vandaar mijn topic :)

ik heb natuurlijk niet zo een config kabel tot mijn beschikking :X is er niet een oplossing over utp ofsow ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat dacht je van de handleiding lezen? Cisco.com staat echt vol met voorbeelden.

Uit de faq:
Als je al vastloopt bij het uitkiezen van hardware of het installeren van hardware/bekabeling/etc. is het misschien een idee een kijkje te nemen op de hierboven genoemde site.
Beginnersweb.nl (staat letterlijk in de faq)

[ Voor 62% gewijzigd door Bor op 30-06-2004 20:48 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 12:43

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TrailBlazer schreef op 30 juni 2004 @ 20:32:
dat hij het niet doet komt vast door een config die er nog opstaat. Kan van alles en nog wat zin duplex settings vlans etc etc gewoon zorgen dat hij eeg wordt en dan doet hij het

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Komop, lees de handleiding die bij zo'n ding zit. Als je die niet hebt dan moet je maar creatief googlen ofzo, dit topic is niet van het niveau dat we hier op GoT willen hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.