Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik krijg tegenstrijdige antwoorden in de winkels op de volgende vraag, en ik kan niets hierover vinden op het internet. Wat is de situatie:

ik heb nu een abbo bij vodafone, deze verloopt in november 2004 en gaat over in een prepay met nummerbehoud. Dit nummer is erg makkelijk, en wil ik dus houden.

ondertussen wil ik nu een nieuw abbo afsluiten i.v.m. een nieuwe telefoon. Ik krijg dan een ander nummer, maar eigenlijk wil ik uiteindelijk mijn oude nummer hebben.

Is het mogelijk om in november, als mijn oude abbo afloopt en overgaat op prepay, het nummer van mijn nieuwe abbo te wijzigingen in het nummer van mijn oude abbo (ondertussen prepay)?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom laat je dan niet meteen bij je nieuwe nummer je oude nummer overzetten? (nummer-portering/behoud ofzo?).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je nieuwe provider deze vraag het best beantwoorden. Ik vermoed dat het mogelijk is, maar weet niet zeker hoe het zit als je het nummer van een prepaid van Vodafone wilt behouden als je een abbo bj een ander afsluit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb daar wel is wat overgehoord.
Ze kunnen dat gewoon overzetten via provider.
Maar heb heel wat foute verhalen gehoord... dat het mis ging.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 13:38
heb ik net gedaan bij orange, maar weet niet of dat bij alle providers mogelijk is.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ben werkzaam in deze branche en ik kan je zeggen dat het ten allertijde kan. Je zult hiervoor wel wat zaken moeten tekenen maar ja het kan dus. Vodafone werkt zelfs mee om het uit tegeven naar een andere provider. Vodafone is de enige provider welke dit binnen een aantal werkdagen verzorgd.

Meer informatie raad ik je aan om even 1200 te bellen. En vragen naar de mensen van nummer behoud!

Succes met je nummer, komt helemaal goed.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Uiteraard heb ik het al nagevraagd bij Vodafone en The Phonehouse, maar zoals wel vaker lijken ze niet helemaal te snappen wat ik bedoel en denken ze dat ik "gewoon" nummerbehoud bedoel. Kijk, in het ergste geval heb ik tijdelijk 2 nummers en moet ik wat maandjes wachten. Maar het is zoveel makkelijker als het kan. En uit de reakties blijkt dus dat het wel zou moeten kunnen. Ik probeer het vrijdag avond nog wel eens bij wat andere providers, aangezien het niet absoluut vodafone hoeft te zijn.

Blogbuster: we waren tegelijk aan het typen :)

[ Voor 7% gewijzigd door THEVGE op 30-06-2004 20:10 ]

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
THEVGE schreef op 30 juni 2004 @ 20:07:
Uiteraard heb ik het al nagevraagd bij Vodafone en The Phonehouse, maar zoals wel vaker lijken ze niet helemaal te snappen wat ik bedoel en denken ze dat ik "gewoon" nummerbehoud bedoel. Kijk, in het ergste geval heb ik tijdelijk 2 nummers en moet ik wat maandjes wachten. Maar het is zoveel makkelijker als het kan. En uit de reakties blijkt dus dat het wel zou moeten kunnen. Ik probeer het vrijdag avond nog wel eens bij wat andere providers, aangezien het niet absoluut vodafone hoeft te zijn.
Nogmaals, het kan gewoon. Je hoeft zelfs niets te betalen hiervoor.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 13:38
blogbuster schreef op 30 juni 2004 @ 20:06:
Ben werkzaam in deze branche en ik kan je zeggen dat het ten allertijde kan. Je zult hiervoor wel wat zaken moeten tekenen maar ja het kan dus. Vodafone werkt zelfs mee om het uit tegeven naar een andere provider. Vodafone is de enige provider welke dit binnen een aantal werkdagen verzorgd.

Meer informatie raad ik je aan om even 1200 te bellen. En vragen naar de mensen van nummer behoud!

Succes met je nummer, komt helemaal goed.
Nou orange doet er ook niet langer over (tenminste bij mij was het binnen enkele dagen)
Pagina: 1