Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een Mitac Mio 168 Pda gekocht met route66 navigatie software. na alles volgens het boekje geinstalleerd te hebben krijgt het programma(route66) het niet voor mekaar om sattelieten te locken. hij blijft zoeken en blijft een eeuwigheid op nul staan.

ik heb Leadtek "WinFast Navigator erop gegooid om te kijken of het aan de PDA lag maar dat is niet zo want leadtek vond in een mum van tijd sattelieten. Lijkt mij dus dat het aan de route66 ligt.

ik heb trouwens alle soorten en verschillende instellingen geprobeerd maar niets werkt.

WIE KAN MIJ HELPEN???

trouwens is de handleiding over de GPS zelf best bagger!

Verwijderd

Topicstarter
ff mezelf replyen

na flink wat gescheld op het ding en na vele keren ressetten en klooien heb ik het toch voormekaar gekregen. :D heb nu 6 tot7 sattelieten te pakken dus nu werkt het apparaat perfect.

ken der een mooi slotje op

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg, maar had je dat niet kunnen doen vóór je op het forum dingen ging roepen? :?

Verwijderd

Voor pda navigatievragen kun je ook terecht op www.pocketpc-club.nl en dan het forum.

Overigens ishet normaal dat een eerste fix tussen de 12 en 45 minuten kan duren. Daarna gaat het veel sneller.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 12:46 ]