Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Een categorie moederborden icm cpu's zal er niet komen. We hebben het achter de schermen wel eens door laten schemeren om een categorie 'upgrade setjes' (of iets in die richting) op te nemen. Maar daar is (nog) niks concreets mee gedaan 
Sowieso is het voorbeeld wat jij aanhaalt al niet volgens de regels, want dat zou onder dubbelposten vallen
Namelijk 2x dezelfde advertentie in een andere categorie in een iets ander jasje. Als wij dit tegenkomen zullen ze dan ook verwijdert worden, en aangeven dat het of samen in één advertentie geplaatst dient te worden of dat ze allebei los in een advertentie geplaatst worden zonder een verwijzing naar elkaar
Sowieso is het voorbeeld wat jij aanhaalt al niet volgens de regels, want dat zou onder dubbelposten vallen
Zucht... lekker is dat dan... Atlas geeft hier dus het probleem aan: je moet het afzonderlijk aanbieden, maar ondertussen hoorde het bij elkaar en wil je het als set verkopen
Als je ze in één advertentie moet zetten komen ze in overige hardware ofzo, omdat het niet in mobo's valt en niet in cpu's
Nee, dat valt lekker op... daar kijken veel minder mensen in.
Ik mis alleen mobo+cpu+geheugen... Veel upgradesetjes hebben dat namelijk ook.
Anyway, ik wacht wel braaf af

Als je ze in één advertentie moet zetten komen ze in overige hardware ofzo, omdat het niet in mobo's valt en niet in cpu's

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Zoals Crash al aangeeft is dit al doorgegeven en zijn wij op de hoogte van dit probleem. Echter of een dergelijke categorie nu in V&A I nog wordt ingevoerd is de vraag. Waarschijnlijk komt een deze categorie pas in V&A II.John_Finch schreef op 30 juni 2004 @ 22:12:
Zucht... lekker is dat dan... Atlas geeft hier dus het probleem aan: je moet het afzonderlijk aanbieden, maar ondertussen hoorde het bij elkaar en wil je het als set verkopen![]()
Als je ze in één advertentie moet zetten komen ze in overige hardware ofzo, omdat het niet in mobo's valt en niet in cpu'sNee, dat valt lekker op... daar kijken veel minder mensen in.