Toon posts:

[compaq toetsenbord] 10 sneltoetsen telkens weer invulle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een compaq toetsenbord los gekocht met 10 sneltoetsen erboven. ik heb software daarvoor gedownd via internet en het rottige is dat ik die 10 knoppen telkens weer na een format moet definieeren. standaard gaan de helft naar dode links en de andere helft naar HP site omdat compaq is overgenomen door HP? de laatste nieuwste drivers zijn van 2002. ik heb me suf gezocht of ik die urls kon hernoemen zodat ze bij installatie al gelijk goed zijn zodat ik ze nog beter kon integreren in mijn unattendcd.

ik kom er zelf niet uit omdat de help funktie van deze driver niet bespreekt hoe ik een eigen zelf gemaakte 10 toetsen urls opsla maar wel hoe ik er 1 maak. ik heb die profiel een herkenbare naam gegeven en windows ernaar laten zoeken zonder resultaat. ik heb veel van de bestanden geopend met kladblok en erin rond gekeken. maar nergens vind ik de urls terug. waar zou zulke informatie opgeslagen staan normaal gesproken?

wie zou me kunnen helpen? heeft misschien een andere eigenaar dezelfde idee als ik gehad en het uitgevoerd?
Compaq Easy Access Buttons Software allows users to program the Compaq Easy Access Buttons or use the default settings

PURPOSE: Routine Release
SOFTPAQ NUMBER: SP20817
EFFECTIVE DATE: April 3, 2002

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kijk eens met regmon of filemon wat ie doet als je er een item aan toevoegd.

Iperf