Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Featurerequest: emailadres kunnen selecteren en kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi, ik stoor me zo en nu dan als ik een user ff moet mailen of zelfs een modje dat ik zijn emailadres niet kan aanklikken (en dan automagisch de mailprogramma geopend met die mailadres erin als ontvanger ) of selecteren en kopieren en uiteindelijk plakken in OE dmv ctrl+c ctrl+v of met muis selekteren.

offtopic:
kweedet ben te lui om de mailadressen altijd braaf te moeten overtikken....

is dit misschien een feature idee?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-11 13:00

Tjark

DON'T PANIC

Dit is juist gedaan zodat iemand niet makkelijk alle emailadressen van mensen kan jatten om een leuk spambestand op te zetten. (niet dat het nu _on_mogelijk is, maar dat terzijde)

*insert signature here

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Was ook mijn idee een keer, maar zie Chem's antwoord:
[rml]chem in "[ FEAT] Multiple quote en Copy box bij e-..."[/rml]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
aha, zo een vermoeden had ik al omdat GoT allemaal van die handige hulpmiddelen ingebouwd hebben kon ik me niet voorstellen dat ze zo lomp aan het doen waren met de mailadressen. maar heel misschien dacht er gwoon nooit iemand eraan heh.... dat heb je soms ook nog....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Op zich een handig idee.

dat je zoiets als dit krijgt
code:
1
 je <a href="mailto:email@domein.blaat">Stuur deze user een email</a>

Nadeel. Je hebt van die spammers die checken de hele site op @ en .com/nl dus emailaccounts. Dus krijg jij spam

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2004 18:27 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

nee, plaintext emailadressen gaan we niet doen - ook niet met truukjes, want die zijn door kwaadwillenden ook te omzeilen - laat ze maar overtypen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.