[samba] Audio CD over netwerk mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 14:31
Is het mogelijk om op de een of andere manier een audio cd over het netwerk te sturen? Zou het bijv mogelijk kunnen zijn om bijv met nero of wat dan ook een netwerk cd-rom speler te kunnen gebruiken?
Dit laatste zal zeker niet gewoon met samba gaan, maar is hier software onder Windows voor die op de een of andere manier een virtuele cd-rom maakt en de samba drive gebruikt?
Het lastige bij audio cd's is dat ze ook niet even gemount kunnen worden en dergelijke.
Wat ik nu bijv concreet wilde doen, is op mijn samba server een audio cd in stoppen, en deze op mijn Windows PC laten schrijven, en als het kan on the fly dus :)

Verwijderd

Aangezien het weinig netwerk-technisch is, maar vooral softwaretechnisch een schopje Network Troubleshooting -> Software Algemeen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je wilt dus over het netwerk een CD beschrijven van een Linux naar een Windows bak met brander? Kun je niet via samba de CD als een ISO aanbieden aan de Windows PC met een batchjob die hem dan brandt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 14:31
Voor zover ik heb kunnen vinden kan samba dat zo niet... en een audio cd kun je niet eens mouten... dus ik vraag me af hoe..
maar als er dus een soort prog bestaat die dus realtime een iso neerzet (wat dus maar paar sec duurt om te maken) dan zou het wel via samba geshared kunnen worden...
maarja... nu zo'n programma nog vinden of iets vergelijkbaars...

ik ben toch niet de eerste die zich dit afvraagd he..?