Toon posts:

[Access] Dirlisting in tabel of form zetten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zoek een manier om de dir funtie van vba access 2000 in een form of table te krijgen. IK krijg het wel goed om via de dir functie in het Immediate scherm een listing tekrijgen maar heb geen idee hoe ik het in een table of netje in een form kan krijgen heb lopen zoeken via google maar kom nergens.
Kan iemand mij op het goede spoor zetten zodat ik verder kan puzzelen

hier de code

Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Sub ShowFolderList()
   Dim MyFile, MyPath, MyName

MyPath = "p:\projects the netherlands\Projects\"
MyName = Dir(MyPath, vbDirectory)
Do While MyName <> ""

If MyName <> "." And MyName <> ".." Then

If (GetAttr(MyPath & MyName) And vbDirectory) = vbDirectory Then
            Debug.Print MyName    ' Display entry
        End If
    End If
    MyName = Dir
Loop
end sub

[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 30-06-2004 18:17 . Reden: [code]-tags, mooie uitvinding he? ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Wat heb je al geprobeerd, wat lukte niet, waarom vermoed je dat dat niet lukte?

Lees even onze stickies, die hebben we niet voor niets ;) Titel iig maar vast even opgefixed, maar de andere benodigde info moet je echt zelf nog even verzorgen :Y)

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor het fixen van de titel. De script op zich werk maar ik heb geen idee hoe ik het in een tabel of form moet krijgen. krijg dus wel een listing.
Hoopte dat iemand mij op het goede spoor kon zetten van kijk is met die kreet op google. Als je niet weet hou het heet gaat zoeken moeilijk. Wat ik geprobeert heb is het laten copier van de MyName varieabele in Me.dir = MyName dit gaat goed maar ik moet heel snel lezen zo na elke in voer een nieuw record moeten krijgen.
DoCmd.RunCommand acCmdSaveRecord. maar krijg maar een record.