Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6820 Bluetooth connectie problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb me net de volgende hardware aangeschaft en krijg het gewoon niet aan het werk.

Telefoon: Nokia 6820.
Bluetooth: SiteCom USB dongle.

Nu heb in eerst de drivers voor de sitecom bluetooth usb connector geinstalleerd en dat gaat goed, ik kan bestanden zien via de explorer van mijn galerij en ik kan deze verwijderen of toevoegen.

Na installatie van de nokia software om bijvoorbeeld spelletjes, ringtones etc op je telefoon te installeren kan ik deze gewoon niet aan het werk krijgen, iedere keer verbreekt de verbinding uit zich zelf of wordt er helemaal geen verbinding opgebouwd.

Ik heb de volgende stappen van Software Installation: Nokia PC Suite stap voor stap gevolgd en na de stap voor het connecten van (Right click on "Nokia PC Suite on..." and select properties ) zie ik dat mijn telefoon aangeeft dat de bluetooth verbinding is mislukt.

Ook tips in het topic over de noka 6230 hebben geen oplossing aangeleverd.

Heeft iemand mischien een idee?

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :D

Verwijderd

juiste com-poort geslecteerd voor bluetooth?

die wordt aangegeven tijdens het configureren van bluetooth software

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en dat werkte ook niet altijd; dus ben ik maar compoort voor compoort gaan proberen, er moet natuurlijk altijd wel een werkende tussen zitten.

Verwijderd

Topicstarter
probleem reeds opgelost, gewoon opletten welke compoort je bluetooth device benut.... COM3 in mijn geval (had wel 12 mogelijkheden)

Verwijderd

Hey peepz...

Ik heb ook een probleem met mn 6820 en pc suite..

Mn telefoon verbind prima met mn computer..

Alleen zodar ik in pc suite/application installer iets wil installeren geeft ie de fout "bewerking mislukt" Ik zie mn telefoon wel in application installer. Ook bij het versturen van een beltoon geeft ie een fout : "kan beltoon niet naar telefoon versturen"..

Deze problemen had ik eerst met Irda, dus d8 ik.. ik koop een bluetooth adapter van sitecom.. Maar heb nog steeds dezelfde problemen..

Heb pc suite 5.8 en 6.2 geprobeerd beide dezelfde problemen...

Heeft iemand een oplossing?!?!?!

Ik wordt er nl helemaal gek van...

Alvast bedankt!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verder in je nieuwe topic. Dubbelposten is niet gewenst.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.