Toon posts:

Printer CPU Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende probleem.
Mijn broer heeft een maand of wat geleden een HP (3550?) printer gekocht en die zou ik dus intalleren.
Tijdens de installatie kreeg ik een window waarop stond dat de CPU niet aan de minimale systeemeisen voldeed en dat derhalve de installatie afgebroken werd.

Op de één of andere manier heb ik het toch geinstalleerd gekregen en alles werkte goed.
Tot gisteren. De printer weigerde om welke reden dan ook, dienst.
Kon niet vinden wat het was en dacht, ik installeer hem gewoon even opnieuw.......
Weer kreeg ik het window waarop stond dat de CPU niet aan de minimale systeemeisen voldeed.

Ik weet alleen niet meer hoe ik het de vorige keer wél geinstalleerd gekregen heb......

Misschien iemand een idee hoe ik die wizard kan omzeilen of kan laten geloven dat de processor wél snel genoeg is ?

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Overclocken :+
Maar ff serieus: Wat voor PC is het als ik vragen mag en wat zijn de eisen van die printer? zit daar een groot verschil tussen?

[ Voor 83% gewijzigd door Intrepidity op 30-06-2004 18:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
De printer vraagt 233mhz en de computer is 200Mhz....
Wordt alleen gebruikt voor tekstverwerking en telebankieren.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 16:51 ]

Verwijderd

overclocken? die 33mhz zal niet al te veel problemen opleveren denk ik.

is je computer ineens trager geworden :9 van 300 naar 200 :o

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 16:53 ]

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 15:12
sommige printers hebben een driver only installatie programma (ik weet niet welk product je hebt). Dit zou misschien het probleem kunnen verhelpen aangezien waarschijnlijk de software de minimale vereisten controleert.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:51:
overclocken? die 33mhz zal niet al te veel problemen opleveren denk ik.

is je computer ineens trager geworden :9 van 300 naar 200 :o
Dat meende ik uit m'n blote hoofd, daarna effe een belletje gepleegd en op intener de systeemeisen opgezocht.
sommige printers hebben een driver only installatie programma (ik weet niet welk product je hebt). Dit zou misschien het probleem kunnen verhelpen aangezien waarschijnlijk de software de minimale vereisten controleert.
Het gaat op een hp3550 printer. Een eenvoudige printer
Pagina: 1