Ok, ik zit met een k*tprobleem. Heb sinds kort een nieuw geluidskaartje gekocht, de Terratec DMX xfire. En deze geinstalleerd. Hij geeft nergens een conflict, tenminste winblows zegt dat alles naar behoren werkt (apparatenbeheer) en inderdaad het geluid is prima. Alleen sluit winblows niet meer af, hij blijft nu hangen bij het afsluitscherm (die met de wolkjes). Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, norton utilities laten kijken wat het kon zijn. Maar alles lijkt tevergeefs. Wie o wie helpt.
Weet zelf niet hoe ik het probleem verholpen krijg. Overigens heb ik ook de afsluit patch van win98 se geinstalleerd, ook niets geholpen. Ik ben dus behoorlijk wanhopig, wees eerlijk iedere keer opnieuw opstarten via een reset is niets.
systeemgegevens:
PIII 450@450; 192MB; 8Gb; Viper550-16Mb; 3com 10/100 Mb; logitech optical wheel mouse; etc.
Greetz Zinuz
Weet zelf niet hoe ik het probleem verholpen krijg. Overigens heb ik ook de afsluit patch van win98 se geinstalleerd, ook niets geholpen. Ik ben dus behoorlijk wanhopig, wees eerlijk iedere keer opnieuw opstarten via een reset is niets.
systeemgegevens:
PIII 450@450; 192MB; 8Gb; Viper550-16Mb; 3com 10/100 Mb; logitech optical wheel mouse; etc.
Greetz Zinuz