[php] Geavanceerde IP ban

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Ik heb op mijn site een lid geblokkeerd door middel van een IP blokje. Er is helaas een probleem, namelijk dat de bezoeker nog steeds op de site kan komen (door middel van de www.proxify.net). Ik wil echter dat hij totaal niet op de site komt.

Weet iemand toevallig iets (bijvoorbeeld een scriptje), zodat een ip adres ook niet toegang heeft tot de site als die hem via proxify.net probeert binnen te komen?

Alvast bedankt

Als aanvulling:

Ik heb al een andere Ip ban gebruikt die in het systeem van Xoops zit (www.xoops.org) en deze werkt wel via internet explorer, mozilla, etc, maar deze kan wel omzeild worden.

Ik heb twee andere IP ban scriptjes gebruikt, maar die vallen ook te omzeilen via Proxify. Welk scriptje kan niet omzeild worden?

Hopelijk komt er nu geen slotje op 8)

[ Voor 2% gewijzigd door X-GeaR op 30-06-2004 16:35 . Reden: html tags naar Ubb tags ]

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:26
Lijkt me lastig omdat je via een proxy komt, wat je wel kan doen is die proxy ook blocken alles met proxify in de url niet toelaten op je site pc?

Succes

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Als je het niet eens bent met een slotje, dan mail je de moderator in kwestie. Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder geldt nog steeds hetzelfde als in de vorige sluitpost. :) Je wilt een script hebben, kan en klaar.

Daar vraag je twee keer om in je post. In Programming & Webscripting doen we niet aan verzoeken om scripts, dus gaat deze dicht.

Om een antwoord op je vraag te geven: Geen enkel script is 100% veilig. Surfen via een proxy is al moeilijk te maken; merk je dat, abuse mailen naar de provider. Proxy bannen is allicht ook een optie.

Mocht je het tzt zelf willen maken, zoek dan eens op "HTTP_X_FORWARDED_FOR", hoewel dit ook niet waterdicht is.

[ Voor 55% gewijzigd door gorgi_19 op 30-06-2004 16:49 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.