Ik heb op mijn site een lid geblokkeerd door middel van een IP blokje. Er is helaas een probleem, namelijk dat de bezoeker nog steeds op de site kan komen (door middel van de www.proxify.net). Ik wil echter dat hij totaal niet op de site komt.
Weet iemand toevallig iets (bijvoorbeeld een scriptje), zodat een ip adres ook niet toegang heeft tot de site als die hem via proxify.net probeert binnen te komen?
Alvast bedankt
Als aanvulling:
Ik heb al een andere Ip ban gebruikt die in het systeem van Xoops zit (www.xoops.org) en deze werkt wel via internet explorer, mozilla, etc, maar deze kan wel omzeild worden.
Ik heb twee andere IP ban scriptjes gebruikt, maar die vallen ook te omzeilen via Proxify. Welk scriptje kan niet omzeild worden?
Hopelijk komt er nu geen slotje op
Weet iemand toevallig iets (bijvoorbeeld een scriptje), zodat een ip adres ook niet toegang heeft tot de site als die hem via proxify.net probeert binnen te komen?
Alvast bedankt
Als aanvulling:
Ik heb al een andere Ip ban gebruikt die in het systeem van Xoops zit (www.xoops.org) en deze werkt wel via internet explorer, mozilla, etc, maar deze kan wel omzeild worden.
Ik heb twee andere IP ban scriptjes gebruikt, maar die vallen ook te omzeilen via Proxify. Welk scriptje kan niet omzeild worden?
Hopelijk komt er nu geen slotje op
[ Voor 2% gewijzigd door X-GeaR op 30-06-2004 16:35 . Reden: html tags naar Ubb tags ]