Toon posts:

Prepaid mobiel kopen in Frankrijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n ouders zijn op vakantie in Frankrijk en hun telefoon doet het niet meer. Het is een lang verhaal, maar het komt er op neer dat er een nieuwe SIM voor hun telefoon in Nederland ligt. Daar hebben ze dus weinig aan...

Om nu naar Frankrijk te rijden om een simmetje te brengen zie ik niet zo zitten, dus kunnen ze het makkelijkste een prepaid mobieltje kopen.

Nu heb ik alleen totaal geen verstand van de Franse mobiele telefoon markt, dus:

Wie kan mij vertellen welke provider in Frankrijk het goedkoopste is met prepaid, kan bellen naar het buitenland (NL) en ook nog eens een acceptabele dekking heeft?

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Waarom verstuur je de sim niet met de post?

lijkt me de goedkoopste oplossing.

Verwijderd

Orange is het beste netwerk in Frankrijk, en ook redelijk bekend. Als ik een nieuwe sim zou moeten kopen, zou ik er een van Orange doen.
Dekking is over heel frankrijk.
Tarieven:
Zelf bellen €1,00 p/m
Ontvangen €0,65 p/m
SMS 0,3 p/bericht

Gevonden op orange.fr

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 17:39 . Reden: typo :$ ]

Verwijderd

Topicstarter
sinned schreef op 30 juni 2004 @ 16:49:
Waarom verstuur je de sim niet met de post?

lijkt me de goedkoopste oplossing.
Als er een vast adres zou zijn wel ja, maar ze reizen. Ten eerste weet ik dus niet waar ik het naartoe moet sturen en al had ik een adres dan weten zij niet wanneer ze daar moeten zijn (omdat de post wat onvoorspelbaar kan zijn).

Marjolein: TNX!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Copyman
  • Laatst online: 22-02 22:18

Copyman

Dode muis

http://www.francetelecom.com/en/solutions/mobile/index.html

Daar praten ze inderdaad VEEL over Orange. Denk dat dat de beste keuze zou zijn. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 11:54
Spreek een plek af waar ze over een dag of drie zijn en verstuur via priority post.
20-50 gr. kost je 1,22 euro. Komt na 2-3 dagen aan.
Verander wel ff de pincode van de SIM op voorhand, want anders kan een ander er evt. ook mee bellen.

• sinned
  • Laatst online: 28-11-2021
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:54:
[...]
Als er een vast adres zou zijn wel ja, maar ze reizen. Ten eerste weet ik dus niet waar ik het naartoe moet sturen en al had ik een adres dan weten zij niet wanneer ze daar moeten zijn (omdat de post wat onvoorspelbaar kan zijn).

Marjolein: TNX!
Ok dan wordt het iets lastiger ja.
Pagina: 1