Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[opzoek]telefoon met "grote" accu, klein in formaat

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al een paar jaar rond met mobiele telefoons met nogal brakke accu's (Siemens C35 en Panasonic Allure). Ik kon/kan gerust een uurtje bellen met die dingen en opzakee, weg stroomtoevoer.

Ik heb al rond gekeken voor een goedkoop alternatief (max 100 euro), maar meeste goede telefoons zijn alleen zo goedkoop i.c.m. abbonement, terwijl ik zelf al een abbo heb t/m jan. 2005.

Ik ben dus opzoek naar een telefoon met standaardfuncties, liefst een beetje klein/licht in formaat en met vooral een fatsoenlijk accu waarmee ik een jaar lang, op z'n minst 2 uur mee kan bellen. M'n budget loopt wel "maar" tot 100 euro, maar i.c.m. een pre-paid abbonement, moet er misschien wel iets leuks te vinden zijn, maar wat :?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb zelf een tijdje (jawel, een hele maand! 8)7 ) een Sagem MY-V65 gehad, leuk toestel met alles aan boord en bleef lekker lang stanby staan, dik 1.5 week bij mij. Heb hem zelf maar een maandje gehad dus geen idee hoelang de accu goed blijft8)7

Had hem voor €100 bij Vodafone City Point gekocht btw;)

specs:

arque : Sagem
Référence : MY V65
Fréquence : Tri-bande
Dimensions : 110 x 46 x 22 mm
Poids : 106 grammes
Autonomie en veille : 300 heures
Autonomie en conversation : 4h00
Vibreur : Oui
Ecran : 65536 couleurs
Sonnerie polyphonique : Oui
Mains libres : Oui
Reconnaissance vocale : Oui
Wap : Oui
Imode : Non
GPRS : Oui
Bluetooth : Non
Mode photo : Oui
Batterie : Li-Ion 1000 mAh
Port infrarouge : Oui
Jeu : Oui

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/29887
De telefoon met de briljantste accu ooit, die wordt door geen enkel ander toesten wat dat betreft ge-evenaard :Y)

De wens die jij hebt om 2 uur te kunnen bellen moet eigenlijk met ieder modern toestel wel te halen zijn. Dit kun je prima uit de specs halen die iedere fabrikant op z'n website heeft staan. Ik zou je ook aanraden om eens een telecomweinkel in te lopen om het formaat van de toestellen 'in het echt' te kunnen beoordelen.

Succes met kiezen :)

Dit topic is gesloten.