Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb de oplaadplug van de adapter van een oudere ericsson telefoon gesloopt. Dit is dezelfde plug die op de hedendaagse sony-ericsson telefoons zitten.

Nu heb ik de bovenkant niet meer van deze plug. Ik ben nu opzoek naar zo'n nieuwe plug. De oplader doet het gewoon nog (met de losse draadjes kan ik opladen, maar dat is een beetje irritant). Weet iemand een winkel (liefst omgeving Hilversum of Delft) waar ze dat soort plugjes verkopen? Een nieuwe oplader kost nl. 23 euri, en dat vind ik een beetje veel voor een oplader die ik zelf ook al heb..

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48

Whuzz

Dodgeball!

Volgens mij hebben we hier de Vraag en Aanbod voor op de FP?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 20:56
Bel het service center van SE. Misschien dat ze een benaming weten...
Of koop anders ...
(is net zo duur) een usb lader. Kan je nog synchroniseren ook!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Whuzz schreef op 30 juni 2004 @ 15:37:
Volgens mij hebben we hier de Vraag en Aanbod voor op de FP?
V&A (of 2dehands.nl oid) is een goed plan, misschien heeft er iemand in jou omgeving een Ericsson-lader die niet meer gebruikt wordt en die hij voor een prikkie aan je kwijt wil.
Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 juni 2004 @ 15:39:
Bel het service center van SE. Misschien dat ze een benaming weten...
Of koop anders ...
(is net zo duur) een usb lader. Kan je nog synchroniseren ook!
Ik heb er misschien niet veel verstand van, maar hoe kun je met een usb-lader synchroniseren? Het is toch een lader en geen datakabel?

[ Voor 30% gewijzigd door Shedman op 30-06-2004 16:00 . Reden: Ontopic reactie toegevoegd ... ]

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:02
Ik weet niet of je speciaal een nieuwe wilt maar ik heb dat ook bij mijn t310 van se en als je die 2 uiteinde bij elkaar knijpt dan past ie er bij mij nog in

:D