Toon posts:

harddisk herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kom er met de search niet uit!
Mijn Asus terminator barebone P4 3 ghz 800fsb HT, 512 mb, verder alles op het mobo, voorzien van een 160 gb ATA maxtor hd, die gewoon constant bezig is is. bij elk handeling die ik uitvoer met mij muis gaat dat ding tekeer, soms enkele seconden en soms bijvoorbeeld bij het openen van explorer wel 8 a 10 seconden, waarbij ik eigenlijk niets anders kan doen dan wachten tot het HD lampje weer is gedoofd, wie weet raad?
systeem is slechts twee weken oud! Voorzien van Norton antivirus en een degelijke firewal, spyware is verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 15:52 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarschijnlijk zit je systeem vol van spyware en virii als je 'm na 2 weken zonder firewall of updates aan het net gehangen hebt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De Search is nog niet alles. Er is nog altijd de FAQ, waarin je in principe éérst had moeten kijken eer je met Search aan de slag gaat. Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum.

Kijk dus eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?" en onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" voor allerlei tips en informatie. Ook staat in de FAQ van Processors, Mobo's & Geheugen onder het gedeelte "Mijn CPU verbruik is 100%, hoe komt dat?" interessante info.

Inkoppertje: DMA? Spyware?

[ Voor 28% gewijzigd door BalusC op 30-06-2004 14:51 ]

Verwijderd

Misschien heeft ie ze langste tijd gehad?

Edit : sorry startpost niet goed gelezen 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 14:52 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47

jotheman

Was like that when I got here!

Wel zeker DMA aanstaan? Heb zoiets dergelijks ook wel 's gehad als die uitstond. Verder kun je misschien kijken of ie misschien op acoustic ipv performance staat ofzo met die utility van Maxtor (kom ff niet op de naam)? Hoewel 't zowiezo al niet normaal is helpt dat nog een beetje... Kijk verder eens op welke ATA modus ie werkt; dus wel 66/100 ofzo, en niet ATA33 ofzo... (goeie kabel?, maar daar ga ik wel vanuit...) Suc6!

I see dead pixels...