Toon posts:

Asus A7N8X-X instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met de asus A7N8X-X.
Hij wil niet stabiel lopen.
Ik heb een
Asus A7N8X-X
AMD 3200+ (Barton 400Mhz)
1 x 512Mb (PC 3200) Kingston Value module
Asus 9980 Ultra 256Mb
60GB 7200rpm HD

Nu heb ik alles het moederbord laten instellen en draait het redelijk, iig stabiel.
Bij het opstarten krijg ik te zien dat het een 3200+ is en dat het geheugen op 166Mhz draait.
Weet iemand hoe ik het moet instellen om dit beter te laten draaien.
Er zit een jumper op het bord maar die is voor 200Mhz of 266Mhz/333Mhz de Barton draait op 400Mhz (denk ik, stond op de verpakking) hoe moet de jumper dan staan?
In de Bios zijn nogal wat instelingen maar daar kom ik ook niet uit. (ligt aan mezelf)
Als er iemand is die hetzelfde bord met geheugen heeft en dit wel goed heeft draaien, post je instellingen ff.

Alvast bedankt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

staat allemaal in je handleiding joh, en met de search kom je ook ver. Ik heb hetzelfde mainboard en als je gewoon de 30+ pagina's doorleest die alle biossettings uitleggen dan ben je er zo uit.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem gewoon de handleiding van je mobo rustig en aandachtig door. Lees de FAQ van dit subforum door voor basics. Daarin kun je ook o.a. de RAM FAQ vinden voor geheugen-related termen/instellingen. Kijk in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling voor het wat en hoe mbt het overclocken. Zoek eventueel in Google wat al die termen uit de handleiding/FAQ's betekenen.

Al met al is dit vrij basic. Hier op GoT verwachten we wel van jou als gebruiker dat je teminste de basiskennis kent (lees: alles wat in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum staat). Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] ;)

Dicht.

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 30-06-2004 14:48 ]

Dit topic is gesloten.