Toon posts:

[XP] File Extensions Properties Bewaren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje
een bepaalde user stelt File Extension Properties in.
Namelijk het volgende:
Als de user de explorer opent en zijn Documenten map bekijkt met de instelling: Details dan staat achter een Word document: Microsoft Word Document, de user wil dat niet om een bepaalde reden en veranderd dat naar Word (of zoals in het voorbeeld BLA BLA BLA). tot zover ok. maar nu word de PC geherinstalleert met XP.
Zijn deze instellingen te backuppen, wellicht via het register?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/agentstaal/ms.JPG

ik dank u

[ Voor 1% gewijzigd door elevator op 30-06-2004 14:44 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Uiteraard worden de namen gewoon in het registry opgeslagen; dus met een zoektocht zou je de correcte key wel moeten kunnen vinden :) Had je zelf al wat geprobeerd voordat je deze vraag hier stelde?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten :)

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn een aantal keywords waar ik op zou kunnen zoeken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:52:
wat zijn een aantal keywords waar ik op zou kunnen zoeken?
Je zou kunnen beginnen met de waarde die de gebruiker daar graag wil behouden? Mocht dat niet lukken kun je eens naar een Registry Monitor gaan kijken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate