Toon posts:

Node Type Unknown...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een wireless router gekocht, alleen het netwerken tussen mijn twee computers lukt niet...Ik heb wel internet op beide computers...Ik heb vervolgens de helpdesk gebeld en die zegt dat het probleem ligt aan de vermelding: Node Type Unknown , bij ipconfig... IK ben vervolgens bij Microsoft gaan zoeken en het volgende artikel gevonden:

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;310570

Ik heb de stappen op deze pagina gevolgd, alleen in het mapje Parameters staat nergens EnableProxy... Microsoft gebeld, alleen zij mogen me niet verder helpen :? , hij zei wel dat ik waarschijnlijk een key moest aanmaken...
Vervolgens heb ik geprobeerd een key aan te maken, alleen ik kom er niet uit wat ik nou precies moet doen...
Wie kan me helpen?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik vraag me sterk af of de melding "Node Type unknown" de oorzaak van je problemen aangeeft... Denk dat het probleem ergens anders ligt dus.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje: Wat denk jij dat de oorzaak is? Want we hebben voor de rest niks kunnen vinden waar het aan zou kunnen liggen...Alle instellingen kloppen van de router, dus moet het aan de pc liggen...Op mijn andere pc kon ik vanochtend nog een netwerkschijf aanmaken en nu niet meer opeens...Daar heb ik ook bij ipconfig Node Type Unknown...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat weet ik niet want je geeft verder weinig info over de situatie, instellingen en wat je verder allemaal geprobeerd hebt. Geen idee waar die melding precies voor is, maar op de werkstations hier staat ook gewoon bij Node Type, overigens.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!