Toon posts:

Windowsupdate verkeerde opslag lokatie

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleempje....
heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd maar nu wil ik dus windowsupdat doen en geeft die hele tijd dat dat er iets fout gaat met opslaan :S
hij slaat alles op mijn d: partitie op :S
kan ik dat veranderen dat hij dat gewoon op de c: doet??

of een andere mogelijk heid om de updat ewel te kunnen doen??
alvast bedankt :D

Peter

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 23:12

JohnD

Bernd

precieze foutmelding?
welke windows versie?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Je kunt de updates ook downloaden ipv automatisch, dan kun je ze neer zetten waar je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
windows XP
hij geeeft de fout:

Delayed write failed

:S
maar is het normaal dat hij het niet gewoon op de C: opslaat?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
stond er toevallig een oude windowsinstalatie op de d: schijf bij instaleren van de nieuwe c: schijf?

aangezien ik dit ook op mijn server hebt :P en geen zin hebt eigenlijk om op te lossen, maar zie dat jij een foutmelding erbij krijgt.

wat is die d: eigenlijk? een cd/dvd of een HD?

[ Voor 49% gewijzigd door Vorkie op 30-06-2004 13:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee er stond geen andere installatie op D:

D: schijf is gewoon een partitie op mijn schijf.
Heb die nieuw installatie van windows op c: gezet (geformateerd op NTFS )waar die daarvoor ook opstond en heb die D: ook nog eens geformateerd.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:47:

maar is het normaal dat hij het niet gewoon op de C: opslaat?
Windows Update zet de WUTemp map op de partitie met de meeste vrije ruimte. Dus als het D: station de meeste vrije ruimte heeft is het normaal. :)

Over het "delayed write failed" probleem heeft MS wel wat in de KB staan: 321733 - "Delayed Write Failed" Error Message When You Write a ... en 818408 - "Windows - Delayed Write" Error Message and Event ID ... Maar die lijken mij niet van toepassing op jouw situatie. Verschijnt er nog wat in de Event Viewer?

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 30-06-2004 14:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
mmmm ja ik zit nu wel die updat e te doen via draadloos netwerk zou dat wat uitmaken???
wel vreemd wat neerder deeed hij niet moeilijk
maar in de event viewe?? is dat dat gele " ding wat vrschijnt?
die geeft die fout aan.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Voor de event viewer ga je naar: Rechtermuisknop op deze computer -> Eigenschappen -> Beheren -> Logboeken -> Voila daar staat hij. :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga er van uit dat iemand die zoveel vragen stelt als jij dat doet, dat je je dan tenminste bekend maakt met de regels zoals die gelden :)

In je topicstart ontbreekt wat je zelf al gedaan hebt, het staat vol met gekke MSN smilies, ik kan geen OS of andere nuttige informatie terugvinden (bv. welke error krijg je), en we zijn nu al een aantal replies kwijt aan het uitzoeken wat je eigenijk bedoelt :)

Dit topic gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.