Ik heb een laptop van Packard Bell een Easynote E 3184 waarop in Red Hat Linux 9.0 op geinstalleerd heb, nu heb ik steeds last tijdens het werken omdak het scherm constant flikkerd. De videoadapter is een S3 ProSavage DDR met 32Mb shared. Hoe kan ik dit vervelende geflikker oplossen?
Vernieuwingsfrequentie hoger zetten?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Heb je dit alleen onder X of ook in console-mode?
Als het alleen onder X is, herconfigureer dan XFree86 eens.
Als je er ook last van hebt ik console-mode, kijk dan eens of je de goede modules voor je videokaart laadt en of deze wel in je kernel zitten.
Ps: erg jammer, zo'n nickname...
Als het alleen onder X is, herconfigureer dan XFree86 eens.
Als je er ook last van hebt ik console-mode, kijk dan eens of je de goede modules voor je videokaart laadt en of deze wel in je kernel zitten.
Real programmers don't comment their code... it was hard to write, it should be hard to read!
youngster schreef op 30 juni 2004 @ 19:41:
offtopic:
Eens
Eens
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Wordt aan gewerkt, er zijn nu al verschillende opmerkingen over geweest (ook in topic reports) en ik sluit me hier ook bij aan.youngster schreef op 30 juni 2004 @ 19:41:
Verwijderd
Wilke schreef op 01 juli 2004 @ 01:46:
[...]
Wordt aan gewerkt, er zijn nu al verschillende opmerkingen over geweest (ook in topic reports) en ik sluit me hier ook bij aan.
offtopic:
idd een aanstootgevende nick, zijn er trouwens richtlijnen voor nicks en ondertitels? want er zijn nog wel meer nicks die je dan kan verbieden
idd een aanstootgevende nick, zijn er trouwens richtlijnen voor nicks en ondertitels? want er zijn nog wel meer nicks die je dan kan verbieden
Pagina: 1