The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:26
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Hoi Remy

[ Voor 21% gewijzigd door We Are Borg op 30-06-2004 13:03 ]
Dit topic was helemaal niet gesloten door pelle! Maar door een andere mod! Nu is het opeens veranderd.
De sluitpost was van een andere mod die eerst het bericht van TS quote en daarna nog iets schreef.
[ Voor 30% gewijzigd door Sosabowski op 30-06-2004 13:10 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:26
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
HoiIorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:07:
Ja hallo!

Door wie dan? Daarbij, dat veranderd toch niks aan je vraagDit topic was helemaal niet gesloten door pelle! Maar door een andere mod! Nu is het opeens veranderd.
[ Voor 100% gewijzigd door Sosabowski op 30-06-2004 13:10 ]
Weet je dat wel heel zekerIorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:07:
Ja hallo!
Dit topic was helemaal niet gesloten door pelle! Maar door een andere mod! Nu is het opeens veranderd.
De sluitpost was van een andere mod die eerst het bericht van TS quote en daarna nog iets schreef.
Wat ik weleens heb gezien is dat het topic eerst werd gesloten, waarna (na 1 minuut oid) er een reactie onder kwam van de mod! Maar ben er vrij zeker van dat dat hier niet het geval is
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik zal maar bekennen: dat was ikIorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:07:
Ja hallo!
Zo blij?
edit:
Pelle en ik waren dus tegelijk, en Pelle sloot het topic wèl, het was dus geen slotje roepen van hemzelf. Zo alles helder?IorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:14:
Jep dat weet ik zeker anders had ik er ook geen topic in LA voor geopend. Zoals het er nu uitziet is het prima maar als je als mod alleen maar roept "slotje" en vervolgens het topic niet sluit is er toch iets mis.
[ Voor 31% gewijzigd door Remy op 30-06-2004 13:15 ]
Maar het topic is toch geslotenIorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:14:
Jep dat weet ik zeker anders had ik er ook geen topic in LA voor geopend. Zoals het er nu uitziet is het prima maar als je als mod alleen maar roept "slotje" en vervolgens het topic niet sluit is er toch iets mis.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Maar soms maken de moderator's ook nog wel eens een soort van 'grapje'.
zoals 'us WAB al zegt, als de TS bot is -> is de Mod dat af en toe ook wel eens.
En slotje roepen mag niet, net zoals TR roepen niet mag ivm. faq's enzo
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Hij zal wel niet nagelaten hebben om te sluiten, echter, andere mods kunnen een gesloten topic ook nog sluiten.IorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:14:
Dat kan dus per toeval gebeuren als 2 mods terzelfdertijd een topic sluiten.
https://fgheysels.github.io/
Juistemwhoami schreef op 30 juni 2004 @ 13:15:
[...]
Hij zal wel niet nagelaten hebben om te sluiten, echter, andere mods kunnen een gesloten topic ook nog sluiten.
Dit is trouwens een veel leukere situatiewhoami schreef op 30 juni 2004 @ 13:15:
[...]
[rml][ GAME] Dronken??[/rml]
[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 30-06-2004 13:17 ]
Mag ik nu ook eens iets doen:
Slotje!.
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.