[WG] slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-09 22:44
Ik vind de reactie van Pelle in Site een beetje vreemd.

Mag je nou wel of niet "slotje" of iets dergelijks gaan roepen?

zie ook:
"Slotje"
Kan er iets gedaan worden tegen mensen..
rare OW van AcousE
OW voor slotjes roepers! * zet het in je sig! *
onterechte waarschuwing van obsidian
enz.....

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Nee, slotje roepen in een topic is niet de bedoeling, niemand schiet er wat mee op :) Behalve als een moderator -zelf- natuurlijk zegt dat een topic dicht gaat, dat is zijn taak ;)

* Remy aait WAB de LA-fan :w

[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 30-06-2004 13:03 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nee, uiteraard nooit roepen om een slotje. Moderators kunnen af en toe (en dat doen ze ook) een wat andere sluitmessage pakken. Als de TS'er bot is met zijn topic kan de sluitmessage dat ook af en toe zijn :)

edit:
Hoi Remy :w. Ben blij dat je bijna hetzelfde zegt als mij maar dan net even wat eerder :P

[ Voor 21% gewijzigd door We Are Borg op 30-06-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
Ja hallo!

Dit topic was helemaal niet gesloten door pelle! Maar door een andere mod! Nu is het opeens veranderd. :(

De sluitpost was van een andere mod die eerst het bericht van TS quote en daarna nog iets schreef.

[ Voor 30% gewijzigd door Sosabowski op 30-06-2004 13:10 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hoi :w
Dit topic was helemaal niet gesloten door pelle! Maar door een andere mod! Nu is het opeens veranderd. :(
Door wie dan? Daarbij, dat veranderd toch niks aan je vraag :) ? Mag een slotje roepen -> zover ik weet nooit. Mag een moderator het wel -> ja, life is a bitch, isn't it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
.

[ Voor 100% gewijzigd door Sosabowski op 30-06-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

IorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:07:
Ja hallo!

De sluitpost was van een andere mod die eerst het bericht van TS quote en daarna nog iets schreef.
Weet je dat wel heel zeker ;)

Wat ik weleens heb gezien is dat het topic eerst werd gesloten, waarna (na 1 minuut oid) er een reactie onder kwam van de mod! Maar ben er vrij zeker van dat dat hier niet het geval is :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
Jep dat weet ik zeker anders had ik er ook geen topic in LA voor geopend. Zoals het er nu uitziet is het prima maar als je als mod alleen maar roept "slotje" en vervolgens het topic niet sluit is er toch iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

IorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:07:
Ja hallo!

Ik zal maar bekennen: dat was ik :P Ik quote een deel uit de W&G faq over sitechecks, en daarna iets als 'daarom dicht'. Maar ik zag dat Pelle net zelf een sluitmsg postte, vandaar dat ik mijn msg trashde :)

Zo blij? ;)

edit:
IorGie schreef op 30 juni 2004 @ 13:14:
Jep dat weet ik zeker anders had ik er ook geen topic in LA voor geopend. Zoals het er nu uitziet is het prima maar als je als mod alleen maar roept "slotje" en vervolgens het topic niet sluit is er toch iets mis.
Pelle en ik waren dus tegelijk, en Pelle sloot het topic wèl, het was dus geen slotje roepen van hemzelf. Zo alles helder? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Remy op 30-06-2004 13:15 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar het topic is toch gesloten :? Ik zie het probleem niet zo...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 08:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
_o_ wel een super slotmessage..

Maar soms maken de moderator's ook nog wel eens een soort van 'grapje'.
zoals 'us WAB al zegt, als de TS bot is -> is de Mod dat af en toe ook wel eens.

En slotje roepen mag niet, net zoals TR roepen niet mag ivm. faq's enzo

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hij zal wel niet nagelaten hebben om te sluiten, echter, andere mods kunnen een gesloten topic ook nog sluiten.
Dat kan dus per toeval gebeuren als 2 mods terzelfdertijd een topic sluiten.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

whoami schreef op 30 juni 2004 @ 13:15:
[...]

Hij zal wel niet nagelaten hebben om te sluiten, echter, andere mods kunnen een gesloten topic ook nog sluiten.
Juistem :Y)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

whoami schreef op 30 juni 2004 @ 13:15:
[...]
Dit is trouwens een veel leukere situatie :+ (User en mod submitten tegelijkertijd een post)

[rml][ GAME] Dronken??[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 30-06-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Jouw edit was gewoon op ongeveer hetzelfde moment als mijn post. :P

Mag ik nu ook eens iets doen:

Slotje!. :P

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Nouja, het is nu wel helemaal opgehelderd en uitgelegd en verduidelijkt lijkt me, dus voor dit keer geef ik whoami z'n zin :)

Afbeeldingslocatie: http://reality.nme.nu/forum/images/smiles/slotje.gif :P

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.