Toon posts:

zelfgebrande DVD piept en kraakt in standalone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zelfgebrande dvd (mpeg-2 met nero 6 geauthored) werkt wel in de pc, maar zodra hij geladen is in m`n standalone (JDB), hoor ik alleen ruis-geluid en geen beeld.
Ik heb al meerdere searches gedaan, maar krijg geen duidelijk beeld van wat er bij mij fout kan zijn gegaan.
Ik heb dvd+rw`s van Philips en heb er een zelfgecodeerd filmpje op gezet.

Ik dacht, misschien kan iemand me zo effe snel zeggen waar het aan ligt. Kan ik bijvoorbeeld een progje gebruiken om mijn ifo`s en vob`s te checken alvorens ze te branden?
Ohja en vcd`s kan ik wel gewoon in m`n standalone bekijken.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

We kunnen natuurlijk nooit snel zeggen wat er mee is als je het merk + type dvd speler niet even post

Verwijderd

Topicstarter
Merk is JDB (zoals ik al meldde)
type is Slimline-2
Het is volgens mij niet echt zo`n super-ding, maar tot nu toe deed hij alles okee.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan je hem misschien ook proberen in een andere standalone?
En als je hem leest in een pc, wat voor mappen en files zie je dan? (Ik neem aan dat alles keurig in de Video_ts map staat, met de goede vob en ifo files?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan m niet effe zo in een andere standalone uitproberen, hebben er hier in huis maar 1. Misschien straks effe naar mn zus rijden en het daar proberen.

Alles staat idd in nette video_ts map en met ifo`s bup`s en vob`s, alles erop en eraan.

Kan het zijn dat ik een verkeerde codering heb gemaakt in TMPGenc?
Of dat ik foute framerate heb?
Met welk prog. kan ik zien wat de eigenschappen van mn mpeg zijn?