Ik wil op mijn XP prof. computer graag een map sharen, waar men op kan lezen, en als men inlogt ook dingen op kan veranderen. Nu heb ik zitten zoeken hier op GoT en op internet en wat tutorials gezocht. Ik blijf echter met een probleem zitten dat ik alles wel in kan stellen maar ik krijg geen prompt voor een username of password, ik krijg simpel de melding 'access denied'.
Dit topic hier op GoT heeft precies hetzelfde probleem alleen de TS gebruikte engels en daardoor is er een slotje op gekomen. Geen oplossing helaas dus.
Ik heb de volgende tutorial vooral gebruikt: http://www.practicallynet.../xp_filesharing/index.htm
Zoals in de engelse post die ik hierboven geef heb ik ook explicitiet geprobeerd om een netwerk drive te 'mappen' en hierbij gaf ik ook aan dat ik met een andere username en password wou connecten. Hierbij kreeg ik dezelfde foutmeldingen als die TS had:
1. The network folder specified is currently mapped using a different
user name and password. To connect using a different user name and
password, first disconnect any existing mappings to this network
share.
2. The mapped network drive could not be created because the following
error has occurred:
Multople connections to a server or shared resource by the same user,
using more than one user name, are not allowed. Disconnect all
previous connections to the server or shared resource and try again...
Voor zover ik weet zijn er geen connecties en al helemaal niet op de nieuwe user die ik heb aangemaakt. Een netwerkdrive is niet echt de oplossing die ik wil,
ik zou graag hebben dat als ik via het netwerk op de map dubbelklik, ik een prompt krijg voor username en password en dan in kan loggen.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Dit topic hier op GoT heeft precies hetzelfde probleem alleen de TS gebruikte engels en daardoor is er een slotje op gekomen. Geen oplossing helaas dus.
Ik heb de volgende tutorial vooral gebruikt: http://www.practicallynet.../xp_filesharing/index.htm
Zoals in de engelse post die ik hierboven geef heb ik ook explicitiet geprobeerd om een netwerk drive te 'mappen' en hierbij gaf ik ook aan dat ik met een andere username en password wou connecten. Hierbij kreeg ik dezelfde foutmeldingen als die TS had:
1. The network folder specified is currently mapped using a different
user name and password. To connect using a different user name and
password, first disconnect any existing mappings to this network
share.
2. The mapped network drive could not be created because the following
error has occurred:
Multople connections to a server or shared resource by the same user,
using more than one user name, are not allowed. Disconnect all
previous connections to the server or shared resource and try again...
Voor zover ik weet zijn er geen connecties en al helemaal niet op de nieuwe user die ik heb aangemaakt. Een netwerkdrive is niet echt de oplossing die ik wil,
ik zou graag hebben dat als ik via het netwerk op de map dubbelklik, ik een prompt krijg voor username en password en dan in kan loggen.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net