Toon posts:

[ Ervaringen met MyCom Direct Business]

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Of dit de juiste plek is weet ik niet (mod's verplaats hem anders naar de juiste locatie a.u.b. alvast bedankt)
maar wil jullie toch laten delen in de slechte ervaringen die ik heb et de fijne mensen van <b>MyCom Direct Business</b> !

Heb voor mijn schoonouders half februari een PC besteld bij MYCom Direct Business. Netjes de bestelling, met bestelnummers,
prijzen, totaalprijs e.d. doorgemailt naar hun en werd de volgende dag netjes gebeld over de bestelling. Bleek dat o.a. de
monitor, w-lan router en DVD +/- writer niet voorradig waren en heb samen met de medewerker bepaalde hardware gewijzigd en
afgesproken dat die alles pas mocht leveren als het compleet was. Totaalprijs was € 1474,-
Na de 1e week van maart (toen zouden ze alles wel binnen hebben had die gezegd) maar eens gebeld waar de PC bleef....
Sorry meneer, de monitor is er nog niet en sorry dat we u niet hebben gebeld dat het langer ging duren (hadden ze beloofd om
te doen). Dus toen maar een andere monitor gekozen en door de gewijzige hardware en prijsdalingen de afgelopen 2 weken, kwam
het totaalbedrag uit op € 1474,- en dat is dus € 111,- minder.

Vervolgens werd 2 dagen later de PC geleverd en de postbode zegt heel leuk dat het € 1474,- kost i.p.v. de € 1363,- wat de
hele handel zou gaan kosten en wat er 2 dagen daarvoor met MyCom afgesproken was!

Vervolgens gemailed van we hebben teveel betaald, krijg ik d.d. 15 maart 2004 een mailtje terug met daarin 2 oplossingen:

1. korting op de volgende bestelling(en), (Yeah right!....of ik na zoveel gezeur nog een keer wat bij hun zou gaan bestellen :) ).
2. Het teveel betaalde bedrag laten terugstorten, (waar ik dus voor heb gekozen).

Nou alles leek geregeld en nou maar wachten op de € 111,-
26 April 2004....nog geen geld gezien. Weer gemailed en gebeld....krijg ik een mailtje terug dat een creditering "enige tijd kan duren"
dus ik nog maar een tijdje mijn mond dicht gehouden.

Vandaag de dag....NOG GEEN GELD! Net weer naar ze gebeld, kreeg toevallig dezelfde verkoper met wie ik via de mail ge-correspondeerd had,
hem het hele verhaal nog een keer uitgelegd en heb hem gezegd dat ik het belachelijk vind dat ik nog geen geld heb. Ik zei al, het is
jullie fout en vervolgens mag IK 3 maanden proberen JULLIE fout te herstellen. Ook heb ik hem gezegd dat ik verwacht dat het geld nou
binnen een week op de betreffende rekening moet worden teruggestort anders kwam ik het zelf wel halen bij ze in Almere! Omdat ik helemaal
klaar ben met MyCom Direct Business "en hun goeie service"!

Toen zou die er opeens voor gaan zorgen dat alles vandaag geregeld zou worden...ik hoop het maar, ben nu echt in staat om daar in die toko
van ze in Almere een beetje stampij te gaan maken (niet dat ik het ga doen....of dat het wat zal uithalen), maar ja, beetje dreigen en opeens
kunnen de heren van MyCom Direct Business e.e.a. wel snel regelen. 'k Hoop het maar voor ze :)

Zo dit wou ik toch ff aan jullie kwijt en houd die gasten goed in de gaten, mochten jullie er ooit wat gaan bestellen!

Molski

Verwijderd

lullig voor je. maar is het niet iets voor de shop survey? anders wordt het zo vol hier.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:49:
Of dit de juiste plek is weet ik niet (mod's verplaats hem anders naar de juiste locatie a.u.b. alvast bedankt)....
Ik verplaats hem niet, ik sluit hem zelfs :) Dergelijke zaken horen zoals gunhead zegt hier: http://www.tweakers.net/shopsurvey

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.