Toon posts:

Een goede mp3 óf mp3 cd speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is overall een goede mp3 (cd) speler?
Zijn er al mp3 spelers die een IBM smartcard van 340MB ondersteunen, en hoe duur is die?

PS, geen Lennoxx thx :) ik vindt het gewoon te lelijk.. (ja erg ben ik heh :P)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:27
Phillips?
Of dat kanon van Creative, daar kon nog meer op als op zo'n smart drive volgens mij.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 december 2000 21:01 schreef TAG_Speedy het volgende:
Phillips?
Of dat kanon van Creative, daar kon nog meer op als op zo'n smart drive volgens mij.
Ja de Philips Expanium staat ook in mijn top3, maar de Creative niet, te duur, en 6GB is overkill..

Verwijderd

Topicstarter
niemand? sjees..

Verwijderd

Verkijk je niet op de zeer goede spelers...

Ik was een paar dagen geleden MP3's aan het branden, zaten er een aantal slechte kwaliteit tussen, dus je bent eigenlijk verplicht ze erst allemaal te beluisteren, tenzij je het zelf comprimeerd, dan weet je de manier, en doe je het op de beste manier!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De Rio 600 gaat een expansion voor de 340mb microdrive krijgen, kost 550 piek... over wat die expansion gaat kosten durf ik niet eens een uitspraak te doen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• GmR
  • Laatst online: 06:11

GmR

Ik heb slechts 1 suggestie:
eXpanium

'K hebbumzelf ook, ideaal dingetje, leest ALLE bitratyes, zelfs op meerdere frequenties (dat zie ik een lenox nie doen)
en over solid-state spelertjes ga ik nog nieteens beginnen, ze hebben teweinig geheugen OF zijn veel te duur (en soms wordt dit gecombineerd)
Die Creative lijkt wel leuk, maar voor 1200 piek heb je een eXpanium en minstens 300 cd's
oftewel:
een eXpanium en 205 gig aan mp3s (is dus wel iets meer als de 6 gig van die Creative speler (Nomad geloof ik???))

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rio 600, mooi, degelijk, verlicht blauw :9:9:9 en WMA ondersteuning, kom tmp5 :? uit dan kan je upgraden czodat ie dat ook afspeelt :) en ook backpacks kopen en ook komen er dataplay disks van 500 mb, ik heb hem en ben erg tevrden....

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

die van Iomega lijkt me ook errug handig... maar nog best duur (f800-f900, maar de disks schijnen niet zo duur te zijn)

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Tja, het is wat je zelf wilt.
Wil je het hebben voor de heb, of is het echt iets wat je wilt gebruiken. Is het voor in de trein of is het voor op de fiets.

Zelf heb ik een Rio300 (al 2 jaar) voor op de fiets en snel mee te nemen.
Daarnaast mag ik de laatste tijd behoorlijk wat mp3discmans testen. Die dingen zijn echt ondingen voor op de fiets etc. Maar in de trein is dat weer fantastisch.

Daarnaast lijkt mij die Rio800 met zo'n 340mb IBM Drive erin wel een hele goede mooie optie. Zelf ben ik ook van mening dat zoiets ook echt gaat doorbreken.

Als je nog wat meer info wilt over mp3cdspelers/spelers etc. kijk effe op www.mp3infopoint.com

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 24 december 2000 18:56 schreef GrandmasteR het volgende:
en over solid-state spelertjes ga ik nog nieteens beginnen, ze hebben teweinig geheugen OF zijn veel te duur (en soms wordt dit gecombineerd)
Het is maar waar je het voor wil hebben. Ik kan m'n Rio 's ochtends voor ik wegga nog even volladen met alle mp3s waar ik op dat moment opeens zin in heb. Moet met een MP3CD speler toch eerst 20 minuten een CDtje branden :)
Heb dus toch liever m'n 600tje...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52
't hangt idd af van je situatie

als je s'ochtends een half uur onderweg bent naar werk/school dan is zo'n portable mp3speler het prettigst

als je echter een diehard treinreiziger van den helder naar maastricht bent, dan is zo'n mp3cddinges weer beter.

je moet jezelf ff voor ogen stellen wat je ermee wilt doen.

Persoonlijk heb ik een mp3speler (de samsung yepp) en zou die beslist niet willen ruilen tegen een mp3cdspeler, want ik vind het erg prettig om mijn net genapsterde mp3tjes nog ff snel op mijn mp3device te zetten in plaats van eerst 650 mb opsparen en dat op cd te zetten.

voor fietsers of hardlopers is zo'n cdspeler helemaal nix, maar dat hangt dus af van je eigen situatie

ik heb gesproken ;)

• GmR
  • Laatst online: 06:11

GmR

Het is maar waar je het voor wil hebben. Ik kan m'n Rio 's ochtends voor ik wegga nog even volladen met alle mp3s waar ik op dat moment opeens zin in heb. Moet met een MP3CD speler toch eerst 20 minuten een CDtje branden
Heb dus toch liever m'n 600tje...
En daarom hebbik dus ook 75 cd's kant & klaar liggen :9. PC staat bijna altijd aan, dus kan zo ff Whereisit openen, waardoor ik altijd snel ff een album kan vinden

Verwijderd

expanium rules!!!!

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Op zondag 24 december 2000 01:24 schreef minus0ne het volgende:
niemand? sjees..
[off topic]
JOU SIG NEEMT WEL HEEEL VEEEL RUIMTE IN!!!!

Verwijderd

[topic=331509/1/50]

in GT lopen hier al aardig wat topics over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.