Toon posts:

[Browser] Vaag iets met alle browsers

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me nu toch iets vaags. En niet alleen in Internet Explorer, ook in Firefox.

Als ik namelijk in de broncode van een website kijk, maakt niet uit welke, en in welke browser, staat onderaan het volgende script opgenomen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<script language="JavaScript">
<!--
var SymRealOnLoad;
var SymRealOnUnload;

function SymOnUnload()
{
  window.open = SymWinOpen;
  if(SymRealOnUnload != null)
     SymRealOnUnload();
}

function SymOnLoad()
{
  if(SymRealOnLoad != null)
     SymRealOnLoad();
  window.open = SymRealWinOpen;
  SymRealOnUnload = window.onunload;
  window.onunload = SymOnUnload;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->
</script>

En nu heb ik me al rot gezocht via google en GoT, maar ik kan niets vinden. Misschien dat jullie een oplossing weten, of zowiezo weten waar het vandaan komt?? Ik snap er niets meer van in ieder geval.

Verwijderd

Heb je firewall? Virusscanner? Draai eens op spyware enz....
Doet het werkelijk iets aan je page's?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke FireWall en Virusscanner draai je? Draai je die beiden niet gaat dit gevalletje als Spyware naar BV :)

Lees dan meteen deze even door: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren Norton Personal Firewall draaien, daarvoor Norton Internet Security gehad...

Als virusscanner draai ik Norton Antivirus Corporate Edition...

En ik heb Adaware vanochtend laten draaien... geen oplossing...

Verwijderd

Doe ook eens met spysweeper, spybot en andere... Komt dit voor vanaf dat je je firewall hebt geinstalleerd? Zoja, dan weet je waar het probleem ligt...

Verwijderd

Topicstarter
Net even geprobeerd die Firewall uit te schakelen... en inderdaad, dan is het weg... dus het probleem zal daar wel zitten... zit me net te bedenken dat het misschien wel eens die ad blocker en popup blocker kan zijn... ik ga verder met mijn onderzoek...

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Google 3e link na zoeken op SymRealOnLoad.

http://forum.mydomain.com/viewtopic.php?t=4565

Turn off Norton's Ad Blocking and popup stopper on the machine you are seeing the errors on.

Helpt dit?

Verwijderd

Topicstarter
Boegie, thnx voor die link... had zelf al zo'n vermoeden opeens... maar het is inderdaad de ad blocker en de popup blocker van Norton Personal Firewall... allemaal bedankt voor het meedenken!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is gewoon 'standaard' gedrag van Symantec software :) ik wilde even zeker weten of je die ook draaide want het zou slimme spyware kunnen zijn; maar dat is het dus niet ;) Volgende keer eerste even Googlen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.