We hebben één notebook met w-lan en de rest(2 comps) hebben alleen lan. Nu wil ik met de laptop wel w-lan internetten. We hebben een geheel netwerk in huis liggen met een normale lan-router. Is er nu ook iets dat je op je router kunt aansluiten zodat er een w-lan verbinding gemaakt kan worden? Is dit dan ook goedkoper dan een combi-router aan te sluiten?
ja, alhoewel tot mijn grote verbazing een accespoint/switch/router inmiddels goedkoper is dan alleen een accesspoint
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
een WIFI-HUB maar AccessPoint is verstandiger c.q het enigste nog te koop. je kan hem het best tevens op het hoogste(of middel) punt in je huis zetten.
goodkoop bij WIFI is ook duurkoop m.a.w sterkte van uittezenden signaal moet je ook rekening mee houden. en veiligheid of wil je dat de buurman (ongevraagd) met je mee internet? met zulke buren ben ik iig zeer blij want ik trek die lijn gelijk plat.
(moeten ze maar beter beveiligen)
* vso zou zijn buren wel even waarschuwen
goodkoop bij WIFI is ook duurkoop m.a.w sterkte van uittezenden signaal moet je ook rekening mee houden. en veiligheid of wil je dat de buurman (ongevraagd) met je mee internet? met zulke buren ben ik iig zeer blij want ik trek die lijn gelijk plat.
(moeten ze maar beter beveiligen)
* vso zou zijn buren wel even waarschuwen
Tja vanalles
Dit topic is gesloten.
![]()