Toon posts:

[alg] ActiveSync hoe ga je er mee om?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een PDA te gaan kopen (ipaq 4150) deze wil ik vooral gebruiken om contactpersonen/agenda etc. etc. bij me te hebben onderweg. Ik heb ergens ook een SBS 2003 server draaien met Exchange 2003 erop en deze kan je via ActiveSync laten synchroniseren met de ipaq; alleen wat ik nog nergens heb kunnen vinden is wat de beste ActiveSync instellingen zijn;

ik wil wel onderweg kunnen controleren of ik nieuwe mail heb etc en die ook beantwoorden, maar de complete mailbox van 2GB naar mijn Ipaq syncen is natuurlijk onbegonnen werk.

Hoe zorg je ervoor dat je wel op de hoogte blijft van nieuwe email, maar dat niet na x tijd je hele geheugen vol raakt met oude email?

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Misschien een mobiel kopen of je hebt hem al met bluetooth en daarmee kontact maken met internet?
Dat doet mijn vader namelijk ook en hij laat altijd een kopie op de mailserver staan van onze provider.

BMW Coderen? Stuur een DM!

Verwijderd

Topicstarter
Dutch3men schreef op 30 juni 2004 @ 10:52:
Misschien een mobiel kopen of je hebt hem al met bluetooth en daarmee kontact maken met internet?
Dat doet mijn vader namelijk ook en hij laat altijd een kopie op de mailserver staan van onze provider.
Dank je voor je antwoord, maar het helaas totaal irrelevant; aangezien de 4150 gewoon wifi heeft en een exchange server geen doorsnee mailserver is.

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Je kunt toch met wifi of met grps/umts via internet je outlook web access benaderen op je exchange server...

Verwijderd

Topicstarter
Reignman schreef op 30 juni 2004 @ 11:05:
Je kunt toch met wifi of met grps/umts via internet je outlook web access benaderen op je exchange server...
Op een pda wordt het dan Outlook Mobile Acces, dat kan idd ook, maar dat wil ik niet omdat het way minder gebruiksvriendelijk is...

Syncen zal het probleem niet worden, alleen hoe stel je het in zodat het werkbaar is en blijft...?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Je kan remote syncen over wifi.. dat is geen probleem (heb zelf ook een 4150) en met het gebruik van een imap server (en daarbij niet alle mappen sync'en e.d.) werkt het voor mij prima...

Deze plek is te koop.

Pagina: 1