Prijzen B&O tv's ?

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Ik kan op internet nergens de prijzen vinden van de tv's van bang & olufsen. Zelfs op www.bangenolufsen.nl staat er niets over vermeld. Weet iemand misschien waar ik ze op internet kan bekijken.

THANKS

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

pfff, die prijzen wil je volgens mij niet weten...:)

maar misschien een link op www.consumerdesk.nl ofzo...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Heb ze gevonden, thanks.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Veels te duur voor wat je er voor terug krijgt IMO

Verwijderd

Veel te duur ?
Ik heb mijn LX5500 10 jaar geleden gekocht en deze doet het nog steeds. Toen was dit model 3500 piek terwijl je voor een goede Philips of Sony toch tegen de 3000 piek moest neertellen dus was die 500 piek meer een schijntje voor wat je er voor terug krijgt. Ik had toen ook direct voor 2500 piek een SAT moduul in laten zetten, kan ik met 1 druk op de knop de schotel laten draaien naar de juiste sateliet en zender.
Een jaar later had ik ook nog maar de 3600 piek dure VX5000 video erbij gekocht.
Ik ben zeer tevreden met dit setje.

Maar wil je prijzen weten, loop effe bij je dealer langs, die heeft ze liggen.

Verwijderd

Mijn pa heeft er gisteren eentje gekocht. Zolang hij betaalt, maak ike r geen probleem van :P.

Maar eignelijk heb i het niet zo op B&O. Je betaalt zo ontzettend veel voor het design...
Bovendien moet alles in een apparaat. Ze hebben bv een cd-tv-dvd-vhs machine, en een alles in een stereo. Dat is natuurlijk nooit lekker te cutomizen, en de kwaliteit van (goede!) losse componenten is gewoon beter.

Bovendien, heb je die speakers wel eens gezien? Ze klinken best lekker ja, maar weetje hoe dat komt? Niet omdatr het zulke goede speakers zijn ofzow... Omdat ze ok nog eens geen klankkast hebben, komt er haast geen bas uit. Dus wat doen ze? Ze laten die geintegreerde versterker gewoon alle bassen veeeeeel harder versterker. Wat een noodoplossing zeg, damn....
Pagina: 1