Toon posts:

Nieuwste MSN wel veilig?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Paar mensen die ik ken (ik ook) hebben de laatste tijd last van dat bijna alle contactpersonen weg zijn als we ons aanmelden!? Hierbij staan er opeens keivage mensen in me msn uit china, america etc.. Snap der geen fuck van... Iemand oplossing of iemand die ook deze problemen heeft?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Nieuwste MSN wel veilig?

Een lotgenoot ;)

Leave only footprints, take only memories

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik had net iemand "aan de lijn" waarvan ik dacht dat het een bekende was maar dus niet was. Ik stuurde een berichtje maar kreeg van heel iemand anders (buitenland) antwoord.

Money for nothin' and your chicks for free

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Weet je zeker dat het geen fout van jezelf is? Dat andere mensen je wachtwoord hebben? Dat je je MSN-adres niet op elke willekeurige site geplaatst heb? Dat je zorgt dat je toestemming moet geven om op je lijst te komen?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik, maar tis echt keivaag heb mensen uit Australie in me lijst staan wachtwoord heb ik de laatste dagen keivaak veranderd.... :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier loopt reeds een topic over; laten we het even centraal houden:

[rml][ MSN] Fout in Messenger service?[/rml]

:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.