[MSN] Fout in Messenger service?

Pagina: 1
Acties:
  • 669 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Ik zat gister weer lekker te werken hier op de laptop, met MSN Messenger aan, ging MSN ineens een paar keer opnieuw aanmelden. Toen ik even iets tegen iemand wou zeggen klikte ik dus op het MSN icoontje en zag tot mijn verbazing dat mijn 140-150 mensen uit mijn lijst allemaal verdwenen waren (op 1 na) en daarvoor 2 andere mensen terug had gekregen, deze 2 hadden onbekende emails en allemaal leuke chinese tekens in hun naam (natuurlijk even screentje gemaakt):

Afbeeldingslocatie: http://www32.brinkster.com/hethaantje/MSN.jpg

Wat ook wel weer blij was, was dat nadat ik deze screen gemaakt had, ik me afmeldde, weer aanmeldde om daarna te zien dat de helft van mijn lijst terug was (bijv mijn hockeyteam had ineens weer 3(!) email adressen, een team is ietsje groter dan 3 :p (zie screen)), maar nu had ik 20 spaanse/portugese nicknames bovenaan staan (uiteraard ook weer onbekende email adressen):

Afbeeldingslocatie: http://www32.brinkster.com/hethaantje/MSN2.jpg

Dit is overigens nu nog steeds zo :?. Krijg ook steeds waarschuwingen nu van, dingetje staat niet in uw lijst, wilt ie dit tekstbericht accepteren...

Ik geloof dat MSN gisteren bezig was met de inboxen in de VS (dus misschien daarmee te maken?), maar was ik de enige of waren er meer? Heb wel mensen gezien die even niet op hotmail konden komen, maar niets als dit :X

Ik heb het maar hier gezet omdat het niet echt een probleem is, bedoel kan die mensen wel weer toevoegen als het moet. Als iemand iets meer weet zou het wel prettig zijn, maar vroeg me meer af of meer mensen dit hebben :)

Edit:
Als een mod dit topic liever ergens anders ziet, verplaats em ^^

[ Voor 8% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:04 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:52
HEhe.. cool.. passport-change.. ontmoet je ook weer eens nieuwe mensen :P

Ikzelf had gister wel een andere unieke ervaring met MSN.
Ik liet hem op Away stoen toen ik ging sporten, maar toen ik terug kwam stond er een General Exception Error op mn scherm; MSN was gecrasht.
Dit is me echt nog nooit gebeurd.
Hij moet ergens tussen 19:45 en 22:00 zijn gecrasht.. geen idee waarom.. zonden geen berichten op mn taakbalk die binnen waren gekomen, noch had ik nieuwe mails ontvangen

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Mja, bij mij was et wel 's middags dan, alleen die lijst van 2de picje heb ik dus nog steeds ^^, je zou toch verw88 dat als het een fout was ergens die nu toch wel verholpen zou zijn.

En zoals ik al zei, er waren gister een aantal problemen voor sommige mensen met MSN, hotmail dat niet werkte of MSN die niet aan wilde melden. Maar niets zoals dit,
je zou bijna zeggen dat iemand me pw heeft, maarja, nooit iemand gezien die binnen 3 minuten me hele lijst leeg kan maken en weer de helft toevoegen :p en nieuwe adressen erbij

[ Voor 52% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:03 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Vriendin had hetzelfde :s

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
ah ik ben dus iig niet de enigste :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

the_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 10:03:
[...]

ah ik ben dus iig niet de enigste :)
mijn neef ook...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:18

Stewie!

Keen must die!

the_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 09:48:
maar nu had ik 20 spaanse/portugese nicknames bovenaan staan
Ga eens met ze kletsen, dat ze vanavond gaan verliezen B)
Misschien zijn het nog leuke gasten ook. Of als je pech hebt zijn het van die 12 jarige msn kindjes :/

Misschien dat een van die portugezen jouw hockeyvriendjes in de lijst heeft staan :)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Draai eens Ad-aware/Spybot en je virusscanner. Misschien ligt hier de fout, doordat je spyware hebt?

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
DaMorpheus schreef op 30 juni 2004 @ 10:06:
Ga eens met ze kletsen, dat ze vanavond gaan verliezen B)
Das een goeie, heb een verkorte portugese voetballes zien staan (taal dus), lemme check :p
Maarja als ze dan terug gaan praten begrijp ik er vrij weinig van ^^

* the_RJ is even naar msn site om te kijken of daar nog iets staat

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Denker schreef op 30 juni 2004 @ 10:10:
Draai eens Ad-aware/Spybot en je virusscanner. Misschien ligt hier de fout, doordat je spyware hebt?
Dat lijkt me heel sterk, zoals ik al zei, het gebeurde op me werk, dit is het Shell lab in Amsterdam (die leuke hoge flat tegenover Amsterdam Centraal (andere kant van het water dus), deze heeft een eigen bedrijfsnetwerk dat zeer goed beschermd wordt, ik mag bijv al blij zijn dat ik kan inloggen hier op GoT ;) en dat MSN het doet. IRC werkt al bijv niet meer.

Edit:
En toen ik thuis was had ik nog steeds die lijst

Edit2:
Ik kom nu niet meer op MSN :X

Edit3:
Dit gaat ook niet op omdat ik dus toch duidelijk niet de enige ben

[ Voor 15% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:18 ]

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54

Basszje

Reisvaap!]

Op aanraden van Spider richting SA :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Basszje schreef op 30 juni 2004 @ 10:21:
Op aanraden van Spider richting SA :)
Prima:
Ik heb het maar hier gezet omdat het niet echt een probleem is, bedoel kan die mensen wel weer toevoegen als het moet. Als iemand iets meer weet zou het wel prettig zijn, maar vroeg me meer af of meer mensen dit hebben :)

Edit:
Als een mod dit topic liever ergens anders ziet, verplaats em ^^
Edit:
Volgens mij is er toch wel iets mis, ik kan nu al een tijdje niet meer op MSN komen omdat MSN zegt dat .NET down is, op MSN site staat dan bij currently status:
This page will be updated when information becomes available.

.NET Messenger Service All systems are stable and running.

[ Voor 26% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:25 ]

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Heej kijk aan, mijn MSN lijst is ineens weer de oude :? Dus blijkbaar idd ergens foutje in het systeem :X

Verwijderd

Ben echt benieuwd waar de fout ligt, want word er gek van :r
Heb ook van al die vage mensen uit heel de wereld erin staan. Heb Adaware en Spybot gedraaid werkt allemaal niet. Verder ook opnieuwe geinstalleerd. Ook nog eens msn messenger erop gezet maar die kwam met hetzelfde probleem als msn 6.2 8)7

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 10:48:
Ben echt benieuwd waar de fout ligt, want word er gek van :r
Heb ook van al die vage mensen uit heel de wereld erin staan. Heb Adaware en Spybot gedraaid werkt allemaal niet. Verder ook opnieuwe geinstalleerd. Ook nog eens msn messenger erop gezet maar die kwam met hetzelfde probleem als msn 6.2 8)7
Het is geen spyware of virus of wat ook, bij mij is me lijst dus 2x veranderd (zie screens) en nu weer normaal. Het heeft vast te maken met het veranderen van grootte van de inboxen op verschillende plaatsen.

Edit:
Wordt dus vanzelf opgelost :)

[ Voor 4% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:51 ]

Verwijderd

the_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 10:51:
[...]

Het is geen spyware of virus of wat ook, bij mij is me lijst dus 2x veranderd (zie screens) en nu weer normaal. Het heeft vast te maken met het veranderen van grootte van de inboxen op verschillende plaatsen.

Edit:
Wordt dus vanzelf opgelost :)
En dat betekent??? 8)7

Verwijderd

Ik heb hetzelfde :{
Ineens mensen weg en allemaal .dk adressen enzo erin??!
wtf :+

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Dat je je niet druk hoeft te maken, het wordt vanzelf weer normaal ;)

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-03 12:27

Sorki

world wide wubbish

mja zelfde probleem hier ...

als ik inlog met msn 6.2 heb ik zo een contactlist mixup, met MSN 6.1 daarintegen is alles ok!

Sorki#2242

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Sorki schreef op 01 juli 2004 @ 12:35:
mja zelfde probleem hier ...

als ik inlog met msn 6.2 heb ik zo een contactlist mixup, met MSN 6.1 daarintegen is alles ok!
Ow, dus het kan ook nog gelegen hebben aan upgrade naar 6.2 :/ vaag, gl microzacht met debuggen dan ^^

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-03 12:27

Sorki

world wide wubbish

the_RJ schreef op 01 juli 2004 @ 12:40:
[...]

Ow, dus het kan ook nog gelegen hebben aan upgrade naar 6.2 :/ vaag, gl microzacht met debuggen dan ^^
Ik vermoed dat het probleem enkel bij 6.2 ligt...
tot nogtoe hebben enkele collega's en ik enkel nog maar deze mixup gehad met de 6.2 versie. Iedereen die hier een 2de pc heeft met versie 6.1 kan daarop aanloggen zonder problemen!

Sorki#2242

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:46

Nik

Had het gister ook, alleen 1 vaag mailadres erin. En ik kon me heel de avond niet meer aanmelden? Ach, whatever. Nu is alles weer oké :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
6 computers op domein, 4 hebben msn, ikzelf had nergens last van, andere 3 wel :S vage shit

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Ik heb net het zelfde, dus ook zo die gekke nicks erbij in men lijst en nu ik iemand nieuw wil toevoegen, of zij mij krijg ik het bericht van 'Kan de blokkade van email/nick niet opheffen'.. blablabla, u know. Terwijl ze totaal niet op block staan en zij zien mij dus als offline.

Ook heb ik vaak in het midden van een gesprek iets geks als dit:
leka kurragömma. hittar du mig så knullar vi..... pss finns under sängen zegt:
haha... har fler med dem ... men lyssna först på den
En soms ook iets in het chinees of koreaans, echt vreemde dingen.
Ik dacht dus eerst dat het aan mij lag, trojan ofzo, maar blijkbaar hebben dus meerdere mensen dit probleem.

Ben benieuwd waardoor het komt en of MSN hierover meer uitleg kan geven.
Heb ook 6.2 btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 13:26 ]

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Yep,

Hier nog zo'n geval. Ik had precies 1 contact in me lijst over was toevallig de laatste die ik had toegevoegd, de rest was weg. Vervolgens meldt half Thailand zich aan, en begonnen gelijk te lullen met zijn allen tegelijk. Geen idee waar het over ging maar het lijkt erop dat ik naar Thailand moet komen deze zomer :9. Maar goed Windows Messenegr heeft nergens last van, alleen versie 6.2. Zal weer wat fout zijn gegaan...afwachten dus.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 19:29

RUFFNECK

Poentje

Soortgelijk had ik ook. Messenger deed raar, liep vast enzo, daarna opnieuw opgestart, was m'n lijst er nog maar ook met heel wat chineze en andere vreemde namen/contactpersonen erin. Heb ze dus allemaal handmatig moeten blocken en deleten.

Heel veel mensen hebben shit de laatste tijd. Ken ook iemand die op z'n pc niet kan inloggen op zowel msn (web en messenger) als hotmail (page not found), terwijl op een andere pc op een andere locatie dat wel kan (en uiteraard al alles geprobeerd behalve een format)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:23
Ik raad je aan om als je het hebt even www.e-messenger.net te gebruiken, dan heb je gewoon je contactlijst :)

• --Christiaan--
  • Laatst online: 14:23
DJChristiaan schreef op 01 juli 2004 @ 17:29:
Ik raad je aan om als je het hebt even www.e-messenger.net te gebruiken, dan heb je gewoon je contactlijst :)
En nu blijk ik het ook te hebben :S

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik had er ook last van, maar nu draait het al een paar dagen goed.
En bij de status van MSN staat > Alle systemen zijn stabiel en draaien.

http://messenger.msn.nl/Status.aspx

Be Stronger Than Your Excuses

• Exterminator
  • Laatst online: 23:31
volgens mij heb ik nog 'n nieuwe fout ontdekt,

toen ik net terug kwam van m'n werk, had ik een hele andere msn naam als m'n eigen naam, terwijl een vriend van me gewoon m'n eigen naam zag. Ik heb me nu dus afgemeld, maar nu kom ik er niet meer op :/ . Ik krijg niet foutmelding dat wachtwoord verkeerd is ofzo, maar als hij zich aanmeld blijft msn zeg maar hangen, maar je ziet wel nog t zandlopertje staan.

met e-messenger zie ik gewoon wel alles perfect

[ Voor 10% gewijzigd door Exterminator op 01-07-2004 19:55 ]

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

zowiets had ik dus ook

ik was net met een maat van me aan het msn'en en toen gebeurde er iets heel erg vreemds..

hij stuurde mij een mp3'tje en die send mislukte.. en toen gebeurde het rare
ineens kreeg ik een stuk gesprek binnen van 2 andere mensen die niet in mijn lijst staan.. en ook niet in de lijst van die maat van mij

zie hier screeny:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~l.rutten/wazig.jpg

iemand enig idee hoe dit komt? virus/bug ?
lijkt me wel leuk als het een bug is die je kan gebruiken namelijk :)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

• Bertus
  • Niet online
Ik had het ook een paar keer, kom ik terug van school, PC gecrashed.

Ga ik spelletje doen, is me MSN uitgelogged, en kan ik voor geen mogelijkheid met mijn solonijn@lethalnijntjes.com adres inloggen op msn (primair) en ook niet met SoloNijN@hotmail (secundair) maar met @hotmail.com op windows messenger wel?

Alleen een reinstall helpt bij mij

Heeft ook een computer!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

ik kreeg een tijd geleden een shitload aan spaans sprekende mensen in mijn lijst...
denk overigens niet dat dit een storing was, want heb hetzelfde gehad met 11 jarige meisjes...
iemand had mijn email adres doorgegeven aan de rest van de klas *** leuk ***

msn = microsoft = software van matige kwaliteit

[ Voor 4% gewijzigd door Jimbolino op 02-07-2004 02:17 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Jimbolino schreef op 02 juli 2004 @ 02:16:
msn = microsoft = software van matige kwaliteit
idd, maar nieuwe software testen ze nog wel 8)7

Verwijderd

Ik heb het zelfde gisteravond gehad. Heb ineens een hoop mensen uit estland en rusland in m'n lijst. Daar zat ik ook niet echt op te wachten, maar ja is wel grappig om mensen uit andere te spreken

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ja hoorrr, gisteravond was het ook weer raak bij mij. Heleboel vreemde namen, gelukkig wel al geblocked...? Moest ze dus weer weghalen.

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
RUFFNECK schreef op 02 juli 2004 @ 11:16:
Ja hoorrr, gisteravond was het ook weer raak bij mij. Heleboel vreemde namen, gelukkig wel al geblocked...? Moest ze dus weer weghalen.
Nou jah, bij mij kwam het vanzelf weer goed, neem aan dat dat bij iedereen zo zal zijn ^^

• Exterminator
ik kan me nog steeds niet aanmelden

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Kurvers schreef op 02 juli 2004 @ 21:36:
ik kan me nog steeds niet aanmelden
Wat voor error krijg je dan? Kan je ook niet webbased inloggen op hotmail en msn.nl/com (.NET passport)?

• Exterminator
RUFFNECK schreef op 02 juli 2004 @ 23:30:
[...]

Wat voor error krijg je dan? Kan je ook niet webbased inloggen op hotmail en msn.nl/com (.NET passport)?
ik krijg helemaal geen error, hij meld zich aan (dat ventje gaat op en neer) en dan stopt ie ermee. maar als je dan messenger opent, zie je wel nog 'n zandlopertje naast t pijltje staan. net of hij zich ophangt wanneer hij de contactpersonen binnenhaalt.

ik kan wel webbased inloggen, heb overigens .NET passport

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 10:15

SpamLame

niks

(Nog) Geen problemen alhier met Trillian 0.74h

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

SpamLame schreef op 03 juli 2004 @ 08:59:
(Nog) Geen problemen alhier met Trillian 0.74h
hier ook niet met 0.74i

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
tja, tot zover lijkt het te maken hebben met 6.2 :/, dus neem aan (hoop :P) dat trillian en oudere msns het niet zullen krijgen

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-08 10:57

Dennahz

Life feels like hell should.

* Dennahz geen probs met MSN 6.1.

Twitter

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
Hmm ik heb sinds vorige week ook al problemen met msn 6.2. Als ik probeer in te loggen zie je die 2 mannetjes om elkaar heen draaien, maar hij logt nooit in; ik zie daarna gewoon weer "sign in" staan.

Als ik echter messenger 4.7 gebruik, kan ik zonder problemen inloggen :?

En als ik dan onder 4.7 ingelogd ben, en ik gebruik 6.2 om in te loggen, logt ie zich -wel- uit in 4.7 :? :? :?

Op mijn laptop heb ik geen problemen, maar ik weet niet zeker of dat 6.2 is. moet ik even kijken.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Tsja ik kan al 3 dagen niet inloggen op MSN .NET Messenger (gewoon 6.2 laatste versie). Problemen met de service of uw internetverbinding krijg ik en idd op de statuspagina van messenger staat idd (sinds vrijdag was dit) dat er problemen zijn.
Maar raar genoeg kan ik met andere clients wel inloggen (dMSN, e-messenger e.d.)
Heeft iemand dit ook?

Verwijderd

Yup hier om me werk kom ik er ook niet op. Proxy is wel goed ingesteld, maar gewoon geen verbinding krijgen. Met Jmsn via GPRS werkt msn gewoon en thuis ook. Dus ik denk dat het aan mijn werk verbinding ligt

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
achja, microzacht is weer lekker bezig ... Tis maar goed dat et een gratis service is ^^

Verwijderd

Ik heb maar voor de zekerheid me contactpersonenlijst opgeslagen :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 16:21 ]

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:21:
Ik heb maar voor de zekerheid me contactpersonenlijst opgeslagen :Y)
Vrij verstandig :), maybe ook handig dat mensjes die hier langskomen het ook even doen :X

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
hehe, heb dus een of andere msn 6.2 beta geinstalleerd (6.2.0133), en deze doet het wel normaal :?

Op mijn laptop heb ik overigens nog 6.1, werkt ook perfect. Ik heb geen problemen met de contactlists tho.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Altijd ff een backup maken van je contactpersonen..

Contactersonen ==> Contactpersonen opslaan

• HappyGilmore
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Kurvers schreef op 03 juli 2004 @ 08:19:
[...]

ik krijg helemaal geen error, hij meld zich aan (dat ventje gaat op en neer) en dan stopt ie ermee. maar als je dan messenger opent, zie je wel nog 'n zandlopertje naast t pijltje staan. net of hij zich ophangt wanneer hij de contactpersonen binnenhaalt.

ik kan wel webbased inloggen, heb overigens .NET passport
Ja, en dat heb ik dus precies hetzelfde !!!
Het gekke is echter wel dat iedereen met zijn eigen account rustig kan inloggen op mijn pc 8)7 Hoe bizar |:(
En als klap op de vuurpijl ik kan op andere pc's binnen hetzelfde netwerk we inloggen op msn messenger 6.2 .... :? nou vraag ik je 8)7
Mailtjes naar Microsoft halen niks uit (krijg je de FAQ toegemailt :r )

[ Voor 10% gewijzigd door HappyGilmore op 07-07-2004 00:01 ]

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 12:59
Al wel eens eerder gehad, is een mix-up tussen msn lisjten, elke zondag sla ik mijn contacten op, zodat als er iets misgaat ik gelijk alles terug kan halen + alle meuk kan verwijderen.

Ik heb _altijd_ dat ik hem op afwezig zet, en 5 minuten later springt ie weer op online?
We hebben thuis 5 pc's over 1 verbinding, en die van mij is de enigste die dat doet.

Dat af/aan melden kan ook komen als het contact met de server verloren gehad (bijv. slechte i-netvebinding), als de verbinding hersteld is meld ie zich weer opnieuw aan!

Ach, Windows+msn blijven vaag, als ik windows-toets+L indruk crasht het systeem, doe ik via start/afmelden/andere gebruiker gaat alles goed :?

• Exterminator
HappyGilmore schreef op 07 juli 2004 @ 00:00:
[...]

Ja, en dat heb ik dus precies hetzelfde !!!
Het gekke is echter wel dat iedereen met zijn eigen account rustig kan inloggen op mijn pc 8)7 Hoe bizar |:(
En als klap op de vuurpijl ik kan op andere pc's binnen hetzelfde netwerk we inloggen op msn messenger 6.2 .... :? nou vraag ik je 8)7
Mailtjes naar Microsoft halen niks uit (krijg je de FAQ toegemailt :r )
en inderdaad die faq heb ik vanmorgen ook toe gemailed gekregen,
heb maar weer terug gemaild dat het met msn 4.7 wel werkt :P

• HappyGilmore

HappyGilmore

Kurvers schreef op 07 juli 2004 @ 13:07:
[...]

en inderdaad die faq heb ik vanmorgen ook toe gemailed gekregen,
heb maar weer terug gemaild dat het met msn 4.7 wel werkt :P
Verrek, je hebt gelijk, 4.7 werkt wel, hoe bizar, hou me op de hoogte van de ontwikkelingen. Ik heb Microsoft ook weer aan het werk gezet ;)

• Exterminator
HappyGilmore schreef op 07 juli 2004 @ 13:32:
[...]

Verrek, je hebt gelijk, 4.7 werkt wel, hoe bizar, hou me op de hoogte van de ontwikkelingen. Ik heb Microsoft ook weer aan het werk gezet ;)
zal ik doen, moet je mij ook effe op de hoogte houden he ;)

• Exterminator
lol ze zijn ook niet het slimste bij de helpdesk, krijg nu dit als reply.

Beste .....,

Bedankt dat je weer contact opneemt met MSN Messenger.

Het spijt ons te horen dat je nog steeds problemen ondervindt met MSN Messenger.

Als je het volgende bericht krijgt:
'Je bent afgemeld bij .Net Messenger Service omdat je al op een andere locatie bent aangemeld', moet je de details bij het bericht lezen als je wilt weten waarom dit gebeurt.

Als je Microsoft Windows XP hebt geïnstalleerd, heb je misschien al gemerkt dat er twee verschillende versies van MSN Messenger beschikbaar zijn op je computer.
Hetzelfde geldt wanneer je Windows XP gebruikt en MSN Messenger hebt geïnstalleerd.
Dit wordt veroorzaakt doordat Windows Messenger voor Windows XP automatisch wordt geïnstalleerd onder Windows XP.
Deze versie van Messenger blijft ook beschikbaar nadat je MSN Messenger op je computer installeert.
Opmerking: je kunt geen oudere versie van MSN Messenger installeren onder Windows XP.
Als je twee versies van Messenger uitvoert, wordt er voor elke versie een pictogram weergegeven in het systeemvak van Windows (het gebied naast de computerklok).

>>>Je kunt zien met welke versie je werkt door met de muisaanwijzer op het pictogram te gaan staan.
Wanneer je een pictogram aanwijst, wordt er een bericht weergegeven met daarin de programmaversie.
Als je bij één Messenger-programma bent aangemeld met je .NET Passport en je je vervolgens met dezelfde account aanmeldt bij het andere programma, word je automatisch afgemeld bij het eerste programma en verschijnt het bericht: 'Je bent afgemeld bij .Net Messenger Service omdat je al op een andere locatie bent aangemeld'.
Sommige programma's, zoals Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express en Hulp op afstand, maken standaard een verbinding met Windows Messenger.
Wanneer je bent aangemeld bij MSN Messenger, word je mogelijk offline weergegeven voor mensen die met deze programma's verbinding maken en je hebben toegevoegd als contactpersoon.

hier heb ik dus helemaal niks aan, dus maar weer ff op afzender beantwoorden klikken

[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 08-07-2004 07:58 ]

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

LiquidSmoke schreef op 07 juli 2004 @ 10:43:
Ach, Windows+msn blijven vaag, als ik windows-toets+L indruk crasht het systeem, doe ik via start/afmelden/andere gebruiker gaat alles goed :?
Uhm, wat hebben die twee opties met elkaar te maken dan :? :P

One's never alone with a rubber duck.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 12:59
Je XP pc in een keer locken (fast-user switch, maar ik ben de enigste gebruiker)

shortcut is w-toets+L, lange weg is start>afmelden>andere gebruiker gaat het goed

Niet echt met MSN te maken, maar gewoon windows algemeen = raar.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
ik heb voor de zekerheid maar even mn contactlist gesaved,
contacs => save contactlist.

Werd gisteren door iemand toegevoegd met hetzelfde probleem. 7(8)7

• HappyGilmore

HappyGilmore

Bedankt dat je nog steeds contact opneemt met MSN Messenger.

Het spijt ons te horen dat je nog steeds problemen ondervindt met MSN Messenger.

Het probleem is bij ons bekend. Onze technische ondersteuningsafdeling is momenteel bezig het probleem te onderzoeken. We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mijn excuses voor eventuele ongemakken. Bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groeten,

MSN Messenger Support Team

Nou afwachten dan maar. Voorlopig doet MSN Messenger 4.7 prima zijn werk :)

• Exterminator
ik heb ook weer 'n reactie terug,

daarin staat dat je msn moet verwijderen en weer opnieuw moet installeren,
maar dat helpt ook niks, maar weer effe mailtje terug gestuurd

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Mijn excuses voor eventuele ongemakken. Bedankt voor je geduld.
offtopic:
Nou heel erg bedankt, nu is het allemaal veel beter, dankuwel, ben weer helemaal blij met MSN

Maarja, iig is het dus bekend bij msn, dus zal wel een patch voor komen ofzo :)

• Exterminator
werkt ie bij jou alweer happygilmore??

bij mij nog niet :(, net e-mail terug ze geven msn plus de schuld lol

• HappyGilmore

HappyGilmore

Kurvers schreef op 11 juli 2004 @ 14:27:
werkt ie bij jou alweer happygilmore??

bij mij nog niet :(, net e-mail terug ze geven msn plus de schuld lol
Nope! Ik heb niks meer van ze gehoord. :'(
Maar zijn wij de enige twee die dit probleem hebben ????

• Exterminator
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.

We hebben je vraag zorgvuldig bestudeerd en besloten dat je meer technische expertise nodig hebt,om het probleem op te lossen.
Je bericht is doorgestuurd naar onze technische afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen zullen we zo snel mogelijk per e-mail contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

Wiebe
MSN Messenger Support Team

ze zijn wakker geworden zo te zien :)

• HappyGilmore

HappyGilmore

Ik betwijfel of Microsoft echt serieus met het probleem omgaat. Volgens mij sturen ze het door en that's it, er gebeurt verder niks. Maar goed, laten we hopen dat ik ernaast zit. Voorlopig gebruiken we nog steeds MSN Messenger 4.7 (old times)

• HappyGilmore

HappyGilmore

Kurvers -> heb je al iets gehoord van Microsoft of werk je nog steeds met MSN Messenger 4.7? Ik helaas wel :'(
Pagina: 1