Ik zat gister weer lekker te werken hier op de laptop, met MSN Messenger aan, ging MSN ineens een paar keer opnieuw aanmelden. Toen ik even iets tegen iemand wou zeggen klikte ik dus op het MSN icoontje en zag tot mijn verbazing dat mijn 140-150 mensen uit mijn lijst allemaal verdwenen waren (op 1 na) en daarvoor 2 andere mensen terug had gekregen, deze 2 hadden onbekende emails en allemaal leuke chinese tekens in hun naam (natuurlijk even screentje gemaakt):

Wat ook wel weer blij was, was dat nadat ik deze screen gemaakt had, ik me afmeldde, weer aanmeldde om daarna te zien dat de helft van mijn lijst terug was (bijv mijn hockeyteam had ineens weer 3(!) email adressen, een team is ietsje groter dan 3
(zie screen)), maar nu had ik 20 spaanse/portugese nicknames bovenaan staan (uiteraard ook weer onbekende email adressen):

Dit is overigens nu nog steeds zo
. Krijg ook steeds waarschuwingen nu van, dingetje staat niet in uw lijst, wilt ie dit tekstbericht accepteren...
Ik geloof dat MSN gisteren bezig was met de inboxen in de VS (dus misschien daarmee te maken?), maar was ik de enige of waren er meer? Heb wel mensen gezien die even niet op hotmail konden komen, maar niets als dit
Ik heb het maar hier gezet omdat het niet echt een probleem is, bedoel kan die mensen wel weer toevoegen als het moet. Als iemand iets meer weet zou het wel prettig zijn, maar vroeg me meer af of meer mensen dit hebben
Edit:
Als een mod dit topic liever ergens anders ziet, verplaats em ^^

Wat ook wel weer blij was, was dat nadat ik deze screen gemaakt had, ik me afmeldde, weer aanmeldde om daarna te zien dat de helft van mijn lijst terug was (bijv mijn hockeyteam had ineens weer 3(!) email adressen, een team is ietsje groter dan 3

Dit is overigens nu nog steeds zo
Ik geloof dat MSN gisteren bezig was met de inboxen in de VS (dus misschien daarmee te maken?), maar was ik de enige of waren er meer? Heb wel mensen gezien die even niet op hotmail konden komen, maar niets als dit
Ik heb het maar hier gezet omdat het niet echt een probleem is, bedoel kan die mensen wel weer toevoegen als het moet. Als iemand iets meer weet zou het wel prettig zijn, maar vroeg me meer af of meer mensen dit hebben
Edit:
Als een mod dit topic liever ergens anders ziet, verplaats em ^^
[ Voor 8% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 10:04 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton